جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
مدیر آموزش و پرورش اردستان:

آزمون‌های مهارتی و کارگاهی هنرستان‌های اردستان حضوری برگزار می‌شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردستان ضمن تاکید بر ارزیابی دانش‌آموزان بر اساس فعالیت‌های سه ماه گذشته گفت: آزمون‌های مهارتی و کارگاهی هنرستان‌های اردستان حضوری برگزار می‌شود

به گزارش صبح اردستان، علی اصغر مومنیان در گفت‌وگو با خبرنگار صبح اردستان، ضمن اشاره به تحت تأثیر قرار گرفتن آموزش اظهار داشت: پدیده‌ای که امروز تحت عنوان بیماری کرونا با آن روبه رو هستیم همه مناسبت‌های اجتماعی را تحت تأثیر قرار داده است و آموزش و پرورش هم از این امر مستثنی نبوده است.

وی افزود: همه باید درک درستی از موقعیتی که در آن قرار داریم داشته باشیم و برای رسیدن به درک یکسان از این موقعیت می‌توانیم مدیریت بحرانی را که در آن هستیم آسان کند و با وجود بیماری منحوس کرونا وارد عرصه‌ای جدیدی از آموزش شدیم که ناچار از فضای حقیقی به فضای مجازی کوچ کردیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردستان گفت: آموزش در فضای مجازی مشخصه آموزش در بحران است و این تهدید را باید به فرصت تبدیل کرد که فرصت ارتباط بیشتر اولیا با مربیان با وجود شبکه‌های ارتباطی و با تقویت ارتباط مدرسه با خانه می‌تواند به آموزش فرزندانمان هر چه بیشتر کمک کند.

وی ابراز داشت: والدین می‌بایست بر روند فرزندانشان نظارت داشته باشند اما این نظارت نباید به سخت‌گیری تبدیل شود و هر چه بیشتر دانش‌آموزانمان را درک کنیم چرا که آن ها نیاز به جنب و جوش و حرکت دارند و در اتاق ماندن و در فضای مجازی آموزش دیدن آنها را افسرده کرده است.

مومنیان بیان کرد: نباید با سخت‌گیری‌های بی‌جا باعث منفعل شدن و نا فرمانبردار شدن دانش‌آموزان شویم و سخت‌گیری‌های بی‌جا باعث می‌شود فرزندان‌مان از ما تبعیت نکنند و به عدم تبعیت آنان منجر می‌شود که به هر بهانه‌ای باید فرزندان را در کنار خودمان قرار بدهیم تا از منزوی شدن آنان جلوگیری کرده و محبت دارویی است که هر بیماری را شفا می‌دهد و محیط خانه را سرشار از مهربانی کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردستان تأکید کرد: در این ایام که به ایام امتحانات نزدیک می‌شویم به خاطر حفظ سلامتی دانش آموزان تمامی امتحانات دیماه به جز آزمون‌های مهارتی و کارگاهی هنرستان‌ها در سه دوره به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان در این ایام به آرامش بیشتر و تغذیه مناسب‌تر و محیط توام با آرامش نیازمند هستند که با رفتارهای مناسب استرس را از آنان دور کنیم و به همکارانم تأکید کرده‌ایم دانش آموزان را بر اساس فعالیت‌های سه ماهه نه بر اساس آزمون پایانی ارزیابی کنند.

مومنیان همچنین ضمن گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و تبریک روز پرستار به مدافعان سلامت جامعه افزود: از همه خواهش می‌کنم همانگونه که تا امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کادر درمان را یاری کردید همچنان با رعایت فاصله اجتماعی و دوری گزیدن از برگزاری دورهمی‌ها به خصوص در شب یلدا بار دیگر اجازه اوج گرفتن به بیماری کرونا را ندهید و سعی کنید دید و بازدید در شب یلدا را به صورت تماس‌های تصویری برگزار کنیم و از تجمع‌های خانوادگی به شدت پرهیز کنیم.

انتهای پیام / کد خبر33120

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار