جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

مبارزه با استکبار و آمریکا از عقاید فراموش نشدنی ملت بزرگ ایران است

امام جمعه اردستان گفت: همیشه باید پرچم جمهوری اسلامی ایران با قدرت به اهتزاز باشد و در مبارزه با استکبار کوتاه نیاییم.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در مراسم صبحگاه هشتم آبان روز دانش آموزی در سپاه اردستان اظهار داشت: امروز روز نوجوان فرهیخته شهید فهمیده است که دانش آموزان با قدرت راه او را ادامه خواهند داد و نمی گذارند استکبار در صفوف آنان رخنه کند.

وی افزود: در آستانه روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی یعنی ۱۳ آبان قرار داریم و باید این را بدانیم که استکبار جهانی هرگز دشمنی خود را نسبت به اسلام ناب محمدی برنمی دارد و باید همیشه پرچم جمهوری اسلامی ایران با قدرت به اهتزاز باشد و در مبارزه با استکبار کوتاه نیاییم و بدانیم مبارزه با استکبار و آمریکا از عقاید فراموش نشدنی ملت بزرگ ایران است.

امام جمعه اردستان گفت: آمریکای جنایتکار دشمنی خود را پیش از آغاز انقلاب اسلامی شروع کرده بودیعنی۷۸سال پیش دشمنی خود را با ملت شروع کرد و در ابتدای انقلاب اسلامی جنگ هشت ساله را به کشور تحمیل کرد و همواره با ایران دشمن است و ما این دشمنی را فراموش نخواهیم کرد.

وی ابراز داشت: مردم ما در قالب بسیج از کشور تا کنون دفاع کردند و دانش آموزان باید در مسیر علم آموزی و رسیدن به مقام انسانیت از هیچ کوششی دریغ نکنند و از یاد نبرند و بدانند که ما دشمن داریم و همیشه برای دفاع از میهن خود آماده باشیم.

انتهای پیام / کد خبر33348

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار