پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
سرپرست اداره بیمه سلامت اردستان:

بیمه سلامت اردستان بعد ازسه دهه فاقد ساختمان اداری مستقل است

سرپرست اداره بیمه سلامت اردستان گفت: بیمه سلامت اردستان بعد از سه دهه فاقد ساختمان اداری مستقل است و در ساختمانی استیجاری به مردم خدمات ارائه می کند.

به گزارش صبح اردستان، بیمه سلامت بعنوان بزرگترین سازمان بیمه ای در حوزه بهداشت و درمان و به موجب تحقق اصل ۲۹ قانون اساسی و عدالت محوری است.

وی افزود: مهمترین تحول در سال های اخیر اجرای نسخه الکترونیکی و نظام ارجاع بوده که به منظور کاهش خطاها و کنترل تجویز بی رویه دارو و صرفه جویی اقتصادی این طرح اجرا و موجب صرفه جویی سالیانه ۸۰ میلیارد تومانی شده است و تمام بخش خصوصی شامل این طرح شده اند و بخش دولتی از اول آذرماه شامل این طرح خواهند شد.

سرپرست اداره بیمه سلامت اردستان گفت: تعداد بیمه شدگان شهرستان از جمعیت ۴۳ هزارنفری تعدا ۱۴ هزار و ۳۰۰ نفر را شامل می شوند که تعداد سه هزار و ۸۰۰ نفر کارمندی، و تعداد ۹ هزار و ۷۰۰ نفر کارکنان دولت و ۷۹۰ نفر را سایر اقشار تحت پوشش قرار دارند که ۳۵ درصد جمعیت را شامل می شوند.

وی ابراز داشت: این بیمه داری کمبود شدید نیروی اداری بوده و از ساختمان استیجاری استفاده می کند و با اینکه فعالیت این اداره از سال ۷۳ در اردستان آغاز شده اما همچنان دارای ساختمان مستقل نیست و در ساختمانی استیجاری به مردم خدمات ارائه می کند.

قاسمی بیان کرد: تا کنون بیش از ۹۰ درصد هزینه های درمان مبتلایان به کرونا توسط این سازمان پرداخت می شود و همچنین داروها مطابق بر شیوه نامه های درمانی کرونا در تعهد سازمان بیمه سلامت است و افراد زیر پوشش می توانند از این امتیاز استفاده کنند.

انتهای پیام / کد خبر33351

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار