پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

حذف چادرخوابی سیاست مسئولان گردشگری باشد

جانشین ستاد دائمی هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: حذف چادرخوابی باید سیاست مسئولان گردشگری باشد.

chador930101

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری فارس، محسن رنجبر در اولین نشست ستاد دائمی هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی مقام معظم رهبری گفت: امید است با سرلوحه قرار دادن این شعار همراه با الگوی ایرانی اسلامی گام‌های بزرگی در جهت پیشرفت و توسعه برداریم.

وی با بیان اینکه باید با تلاش جهادگونه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شعار امسال را تحقق دهیم،‌ ادامه داد: ستاد دائمی هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان کمک بزرگی به صنعت گردشگری و اقتصاد خواهد کرد بنابراین لازم است بسترهای واقعی برای ورود سرمایه‌گذاری را نیز فراهم کنیم تا چادرخوابی به طور کامل حذف شود.

جانشین ستاد دائمی هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با تاکید بر اینکه همه پتانسیل این ستاد با رویکرد برد ـ برد به خصوص در زمینه گردشگری در اختیار شهروندان و میهمانان نوروزی قرار می‌گیرد، افزود: اولویت اسکان بعد از هتل‌ها و میهمان‌پذیرها، مدارس آموزش و پرورش، خوابگاه‌های دانشجویی و منازل استیجاری است.

وی تصریح کرد: اسکان در باغ فدک و مکان‌های ورزشی سرپوشیده از ظرفیت‌های اضطراری محسوب می‌شود.

رنجبر به استقرار هشت ایستگاه هدایت و اسکان در ورودی‌های شهر اشاره کرد و گفت: سه ایستگاه هدایت و اسکان در شمال در اتوبان معلم، پارک مادر و ایستگاه قطار شهری در خیابان کاوه، دو ایستگاه در جنوب در بهارستان و پل راه‌آهن، یک ایستگاه در شرق در منطقه ۱۵ و ایستگاه ۹ دی در غرب اماکن و ظرفیت‌های شهر اصفهان را به مسافران اطلا‌ع‌رسانی می‌کنند.

جانشین رئیس ستاد گردشگری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی مختلفی از جمله برگزاری تورهای اصفهان‌گردی پیش‌بینی شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با مدیریت مناسب به خصوص در بخش ستاد هدایت و اسکان می‌توان بیش از ۱۵۰ هزار مسافر شب‌خواب را در شهر اصفهان اسکان داد و بخش خصوصی را به سرمایه‌گذاری برای به حرکت درآوردن چرخه اقتصاد ترغیب کرد.

انتهای پیام / کد خبر4640

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار