یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعیین تکلیف هشت فرماندار باقیمانده استان اصفهان

استاندار اصفهان در واکنش به برخی انتقادات مبنی بر تاخیر در انتصابات استان به ویژه انتصاب معاون سیاسی و امنیتی، این موضوع را بی‌اثر دانست.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری فارس، رسول زرگرپور اظهار کرد: برخی از افراد معتقدند با توجه به انتخابات پیش رو، تاخیر در انتصاب معاون سیاسی و امنیتی استان در این زمینه خلل وارد کرده، در حالی که اینچنین نیست و تاکنون از ۲۴ فرماندار استان ۱۶ نفر تعیین تکلیف شده که حدود ۱۲ نفر از آنها از وزارت کشور حکم گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: تکلیف ۸ فرماندار دیگر نیز به زودی مشخص می‌شود و برخی از آنها ابقا و برخی دیگر جایگزین می‌شوند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه بسیاری از انتقاداتی که از سر دلسوزی در این زمینه بیان می‌شد واقعیت نداشت، تصریح کرد: تکلیف بخش عمده مدیران استان نیز مشخص شده و تنها دو اداره بزرگ دیگر باقی‌مانده تا مدیران آنها هم مشخص شوند که با وزرای مربوطه هماهنگی لازم به عمل آمده است.

وی در زمینه تعیین معاون سیاسی استانداری اصفهان نیز افزود: بر خلاف بسیاری از شایعاتی که وجود داشت، از ابتدا تنها سه گزینه برای احراز این سمت مطرح بود که سازمان مربوطه به یک نفر از این افراد ماموریت نداد تا در این سمت قرار گیرد، یک نفر دیگر نیز در اثر نظراتی که یک نهاد خارج از وزارت کشور داشت، نتوانست این پست را احراز کند و نفر سوم تنها پس از شش روز از معرفی توسط بنده، ابلاغ وزارت را دریافت و مشغول به فعالیت شد.

استاندار اصفهان ادامه داد: تمامی تغییر مدیریت‌ها در استان با نظر استاندار و با هماهنگی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه بوده تا میزان همدلی و هماهنگی در سطح مدیریت ادارات بالا برود.

وی گفت: شاید اینکه برخی از افراد تصور می‌کنند روند تحولات استان کند است، به این علت باشد که یک هماهنگی خوبی بین مسئولان برقرار شده و بدون هیچ حاشیه‌ای این مسایل پیگیری می‌شود.

انتهای پیام / کد خبر5267

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار