شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
بهمن خزعلی

ثبت نام ۲۷۰۰ خانوار اردستانی برای دریافت یارانه در مراکز پست

رئیس اداره پست شهرستان اردستان گفت: ۲ هزار و ۶۹۸ خانوار در شهرستان برای ثبت‌نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها به مراکز پست مراجعه کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” ، بهمن خزعلی در گفتگو با خبرنگار نگین کویر اظهار کرد: براساس ابلاغیه سازمان هدفمندی یارانه ها تنها مجری ثبت نام یارانه نقدی در روستاها، اداره پست بود.

وی افزود: طی برگزاری جلسات با بخشدار مرکزی اردستان، بخشدار زواره و دهیاران روستاهای بخش مرکزی هماهنگی های لازم برای ثبت نام از متقاضیان در روستاهای شهرستان اردستان انجام شد.

رئیس اداره پست شهرستان اردستان تصریح کرد: از ۱۶۱ روستای شهرستان با ۴۸۱۰ خانوار و ۱۴۲۳۴ نفر جمعیت، ۸۴۰ خانوار روستایی توسط اکیپ های سیار پست و ۱۲۰۷ خانوار در دفاتر ICT روستایی اقدام به ثبت‌نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها کرده‌اند.

خزعلی بیان داشت: در مجموع ۴۲/۵ درصد از خانوارهای روستایی شهرستان در دفاتر و مراکز اداره پست، مراحل ثبت نام یارانه نقدی خود را انجام دادند.

وی خاطر نشان کرد: ۶۵۱ خانوار شهری نیز با مراجعه به مراکز پست شهرستان اقدام به ثبت نام یارانه نقدی خود کردند.

رئیس اداره پست شهرستان اردستان گفت: علاوه بر ۳ دفتر دولتی در اردستان، زواره و مهاباد، ۲۵ دفتر ICT روستایی و ۸ اکیپ سیار هم برای ثبت‌نام یارانه نقدی به مردم خدمت رسانی کردند.

بهمن خزعلی ساعات کار دفاتر شهرستان را طی این مدت از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب اعلام کرد و افزود: فقط در روز ۳۱ فروردین که آخرین روز ثبت‌نام یارانه نقدی بود، تا ساعت ۱۲ شب دفاتر مشغول به فعالیت بودند.

وی در پایان تصریح کرد: این آمار تنها برای مراکز پستی شهرستان است و شامل ثبت نام سرپرستان خانوار که از طریق اینترنت در منزل و کافی نت‌ها اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند، نیست.

ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان به دلایل مختلف از پاسخگویی به خبرنگار نگین کویر در خصوص آمار ثبت نامی خود خودداری کردند.

انتهای پیام / کد خبر5291

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار