یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
حجت الاسلام موسوی

حوزه علمیه شهید مدرس اردستان طلبه جذب می کند

مسئول فرهنگی حوزه علمیه شهید مدرس شهرستان اردستان گفت: همزمان با مدارس علمیه استان، حوزه علمیه شهید مدرس برای سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ طلبه می پذیرد.

moosavi930216

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر موسوی در گفتگو با خبرنگار نگین کویر اظهار کرد: پذیرش طلبه از ۲۰ اسفند ماه شروع شده و تا ۱۶ خردادماه ادامه دارد.

وی افزود: در حال حاضر ۲۳ نفر طلبه در پایه های اول، دوم و سوم این حوزه در حال تحصیل هستند.

مسئول فرهنگی حوزه علمیه شهید مدرس شهرستان اردستان تصریح کرد: برگزاری جلسه با معلمان پرورشی مدارس شهرستان، ارسال پیامک انبوه، نصب بنر و پوسترهای پذیرش طلبه در سطح شهرستان، برگزاری جلسه با روحانیون منطقه، حضور در مساجد و مدارس راهنمایی و دبیرستان های سطح شهرستان از برنامه های این حوزه در خصوص جذب طلبه بومی است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه ثبت نام بصورت غیرحضوری و اینترنتی است، خاطر نشان کرد: تاکنون ۶ نفر به صورت حضوری به حوزه مراجعه کرده، که ثبت نام آن ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه پذیرش در حوزه، شرایط عمومی و اختصاصی دارد، اظهار کرد: قبولی حداقل سوم راهنمایی با حداکثر سن ۱۸ سال و حداقل معدل ۱۶، داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی با حداقل معدل ۱۴، داشتن مدرک فوق دیپلم و بالاتر با معدل ۱۲ و تعهد تهصیل تمام وقت حداقل تا پایان سطح یک از شرایط اختصاصی پذیرش طلبه در حوزه های علمیه می باشد.

مسئول فرهنگی حوزه علمیه شهید مدرس شهرستان اردستان با اشاره به توجه کم مسئولین شهرستان به حوزه، بیان داشت: با توجه به عنوان شدن حوزه علمیه در جلسات، مسئولان توجه و استقبال زیادی به این موضوع انجام نمی دهند.

حجت الاسلام موسوی در پایان تاکید کرد: علاقمندان جهت ثبت نام می توانند به سایت www.esf-hozeh.com مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۳۶۲۵۲۴۲۰۷۳ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام / کد خبر5456

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار