شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی در هفت بقاع متبرکه اردستان

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه اردستان از طرح نشاط معنوی در هفت بقاع متبرکه شهرستان اردستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری مهر، سید علی طباطبایی با اشاره به ظرفیت های دینی و فرهنگی موجود در امامزادگان و اماکن متبرکه افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان اوقاف و امورخیریه تحقق منویات مقام معظم رهبری درخصوص تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی است.

وی از اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی از اول تیرماه تا پایان شهریور ماه خبرداد و افزود: استفاده از ظرفیت طرح اوقات فراغت دانش آموزان در تعطیلات تابستانی درجهت قطب فرهنگی نمودن بقاع متبرکه ، بهینه سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان با هدف تقویت بنیه اعتقادی و دینی و سوق دادن نسل جوان به فعالیت های فرهنگی و قرآنی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه از اهم اهداف اجرای طرح نشاط معنوی است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه اردستان با بیان اینکه این طرح در راستای اجرای برنامه های مصوب سازمان اوقاف و با هدف پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان در مقاطع مختلف سنی برگزار می شود گفت: در این طرح برنامه های تفریحی و دوره های آموزشی ، کلاس های قرآن و مسابقه پیش بینی شده است.

طباطبایی اذعان داشت: طرح نشاط معنوی امسال در آستان مقدس امامزاده موسی(ع)، امامزاده اسماعیل(ع)، قاسم و محسن(ع) و حسن (ع)،اسحاق و یعقوب(ع) ، امامزاده یحیی زواره ، امامزاده شاهنگر نیسیان و امامزاده حیدر(ع) کهنگ اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خداوند است که اصلاح جامعه اسلامی و تأمین عدل، انصاف و برادری میان مسلمانان از پیام‌های ارزشمند این ماه معنوی است اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان باید زمینه انس بیشتر جوانان و نوجوانان را با تعالیم دینی و قرآنی فراهم کرد و مسئولان در این زمینه نقش بسیار مهمی بر عهده دارند.

انتهای پیام / کد خبر6289

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار