پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

TP-LINK کوچک‌ترین روتر مسافرتی دنیا را معرفی کرد

شرکت چینی TP-LINK کوچک‌ترین روتر بی‌سیم مسافرتی دنیا را با قابلیت انتقال اطلاعات با سرعت ۱۵۰ مگابیت در ثانیه رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از زومیت، روتر جدید شرکت TP-LINK که TL-WR702N نام دارد، در دسته‌ی نانو روتر‌ها قرار می‌گیرد و مناسب برای کاربران موبایل و کسانی است که همواره در حال مسافرت هستند. از مزایای این روتر می‌توان به استفاده از آن در هتل‌ها برای به اشتراک گذاری سرویس اینترنت بین چندین دستگاه مانند لپ‌تاپ، تلفن، تبلت یا کنسول‌های دستی اشاره کرد.

 

این روتر مربع شکل، ابعاد ۵.۷ در ۵.۷ سانتی متر دارد و ضخامت آن تنها ۱۸ میلی‌متر است. در حالی که این روتر بسیار کوچک است، اما چیزی از برادران بزرگ‌تر خود کم ندارد. روتر TP-LINK از سیستم فایروال داخلی برای امنیت شبکه بهره می‌برد و از شیوه‌ی رمزگذاری WEP به WPA2 پشتیبانی می‌کند.

tplink.930815

قابلیت‌هایی مانند سرور مجازی، پورت راه‌انداز، QoS، UPnP، DMZ، سرور و کلاینت DHPC، سیستم حفاظت DoS، فیلترهای مک و امکانات دیگر در این روتر قابل مشاهده هستند.

این دستگاه کوچک قابل حمل، توانایی استفاده به عنوان اکسس پوینت، روتر، کلاینت، تقویت کننده (repeater) و بریج را در خود دارد.

درگاه شبکه (LAN) در این روتر کوچک، ۱۰/۱۰۰ است و از درگاه USB نیز پشتیبانی می‌کند. این روتر با نام تجاری TP-LINK 150Mbps Wireless N Nano Router به قیمت ۲۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

انتهای پیام / کد خبر9263

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار