شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس جمهور فردی اعتدالی و فراجناحی را برای وزارت علوم معرفی کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور برای معرفی وزیر علوم به مجلس، فردی اعتدالی، فراجناحی و با سابقه کاری خوب را معرفی کند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری تسنیم، احمد بخشایش اردستانی با اشاره به موضع مجلس شورای اسلامی درباره گزینه پیشنهادی پیشین وزیر علوم و گزینه جدید آن اظهار کرد: ۲۹ آبان ماه مدت سرپرستی وزارت علوم تمام می‌شود و باید به نحوی برنامه‌ریزی شود که وزیر معرفی شده از سوی مجلس رای اعتماد بگیرد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر روحانی با مجلس استنتاج کند و فردی را از مجلس انتخاب کند، به نفع است، البته مجلس انتظار این را ندارد اما وزرا را باید رئیس‌جمهور انتخاب و به مجلس پیشنهاد دهد و اگر قرار باشد رئیس جمهور از حق خود برای انتخاب وزرا استفاده کند، مجلس نیز از حق قانونی خود برای اعتماد به او استفاده می‌کند.

 

وی با اشاره به انتظار نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رئیس‌جمهور برای پیشنهاد وزیر علوم بیان کرد: رئیس جمهور باید برای معرفی وزیر علوم به مجلس، فردی اعتدالی، فراجناحی و با سابقه کاری خوب را معرفی کند و از معرفی کسانی که در فتنه تأثیرگذار بودند، خودداری کند.

انتهای پیام / کد خبر9381

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار