پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

حذف گفتگوی نماینده اردستان در مجلس از روی خبرگزاری

در اقدامی تعجب برانگیز گفتگوی نماینده شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی با خبرگزاری فارس پس از ساعتی از روی سرور سایت حذف شد.

به گزارش تیم رصد پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” ، احمد بخشایش اردستانی نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر روز پنجشنبه ۲۰ آذرماه گفت‌وگویی با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس انجام داده بود که پس از ساعاتی از روی سرور خبرگزاری حذف شد.

پس از ورود به صفحه خبر با کد ۱۳۹۳۰۹۲۰۰۰۰۱۶۴ با این متن مواجه می شوید.

اشتباه در درخواست:
خبر مورد نظر شما یافت نشد. Error: The story cannot be found

 

 

حال مصاحبه حذف شده نماینده شهرستان اردستان در مجلس به این شرح است.

 

هدف منتقدین کمک به دولت است/رئیس‌جمهور از الفاظ دارای وزن استفاده کند

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رئیس جمهور این موضوع را همیشه باید مدنظر قرار دهد که منتقدینش دلسوز نظام هستند و تلاش می کنند تا با نقدهای منصفانه خود دولت را هوشیار کرده است.

احمد بخشایش اردستانی با اشاره به اظهارات دوگانه رئیس‌جمهور در قبال منتقدان گفت: رئیس جمهور متعلق به همه ملت است و باید از الفاظی استفاده کند که وزن داشته باشد.

وی افزود: علت عدم استقبال رئیس جمهور از نقدها این است که هنوز نتوانسته شعارهای خود را محقق سازد لذا به دنبال حاشیه‌سازی است و الفاظی که وی به منتقدین خود نسبت می‌دهد حواشی را پررنگ می‌کند تا اقداماتی که توسط قوه مجریه باید محقق می‌شده و نشده است کمتر دیده شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه حیات و ممات این دولت به حاشیه‌سازی است اظهارداشت: رئیس جمهور این موضوع را همیشه باید مدنظر قرار دهد که منتقدینش دلسوز نظام هستند و تلاش می‌کنند تا با نقدهای منصفانه خود دولت را هوشیار کرده و به راه بیاورند و به دولت کمک کنند تا به وظایف اصلی خود عمل کند.

انتهای پیام / کد خبر9925

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار