سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

ثبت ‌نام ۲۲۰ دانشجوی جدید در پیام ‌نور اردستان

رئیس دانشگاه پیام ‌نور مرکز اردستان گفت : ۲۲۰ ‌دانشجوی جدید در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان ثبت ‌نام کرده‌اند.

 

payame noor ardestan

به گزارش نگین کویر به نقل از فارس ، مجید دوردیان با اشاره به اینکه دانشگاه پیام‌نور مرکز اردستان در بحث علمی و فرهنگی سیر صعودی دارد و اعتقاد ما بر این است که رشد علمی باید همگام با رشد فکری ، اخلاقی ، روحی و فرهنگی باشد ، اظهار کرد : مسئولان دانشگاه پیام‌نور سعی دارند موجبات این رشد را فراهم کنند و دانشجویان به عنوان نیروی جوان نظام جمهوری اسلامی، هم رسالت علمی و هم رسالت فرهنگی را بر دوش دارند.

 

وی دانشگاه را پایگاه و کانون مرکزی کسب علم و فضیلت دانست و تصریح کرد: بی‌تردید هیچ مکتبی نظیر اسلام بر ارزش و منزلت رفیع علم و دانش تأکید نکرده و تنها دانشی دارای ارزش و اهمیت است که از عقبه الهی برخوردار باشد.

 

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز اردستان علم و ایمان را لازم و ملزوم یکدیگر برشمرد و گفت: تجهیز انسان به سلاح علم و ایمان از جمله مولفه‌های تأثیرگذار و مثبت در راستای تقرب به خداوند متعال و گزینش مسیر صحیح و اصولی در زندگی است، بنابراین رسالت اساسی دانشجویان در این برهه از زمان ارتقای علم و ایمان در زندگی است.

 

درودیان در ادامه تعداد رشته‌های این دانشگاه در مقطع کارشناسی را ۲۳ رشته و ۲رشته در مقطع کارشناسی ارشد اعلام کرد و افزود: در سال تحصیلی جدید ۲۲۰ دانشجو در این دانشگاه ثبت‌نام نموده‌اند که با این رقم، تعداد دانشجویان این مرکز علمی به ۱۵۰۰ نفر افزایش می‌یابد.

 

وی بر ضرورت تعامل و همکاری مسئولان دانشگاه و دانشجویان تأکید کرد و اضافه کرد: همکاری و همسویی دانشجویان و مسئولان دانشگاه در راستای ارتقای علم و دانش از اولویت‌های مهم این دانشگاه محسوب می‌شود.

انتهای پیام / کد خبر1128

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار