پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

آمریکا حق تعیین تکلیف برای مردم سوریه را ندارد

امام جمعه اردستان گفت: آمریکا حق تعیین تکلیف و شرط و شروط یرای پایان جنگ در سوریه را ندارد.

حبه گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر”،جت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه این شهر افزود: مسائل جهان اسلام داخلی است و مردم سوریه سرنوشت خود را تعیین کرده و می کنند و غربی ها حق دخالت در امور مردم سوریه را هم ندارند.
وی با بیان اینکه متجاوزان در یمن هر روز جنایت می کنند و باید محاکمه و مجازات شوند، تصریح کرد: کجا هستند طرفداران حقوق بشر که چشم خود را روی جنایت آل سعود – آل خلیفه در بحرین و رژیم صهیونیستی در فلسطین بسته اند و به داعش و تکفیری ها کمک تسلیحاتی و مالی می کنند.
خطیب جمعه اردستان با اشاره به دیدار رهبرمعظم انقلاب با فرماندهان بسیجی گفت: بسیج گنج بی پایان است چون مردم بی پایان هستند و در مقابل تهاجم نرم دشمن ایستادگی خواهند کرد.
دهشیری، نفوذ جریانی مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری را مطرح و گفت: همانطور که ایشان فرمودند نباید برداشت جناحی از آن صورت گیرد و مسئولان مواظب باشند گاهی سخنانی مطرح می شود که ناخواسته صدای دشمن را تکرار می کند.
امام جمعه اردستان با اشاره به سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس گفت: نمایندگان ما نیز باید همچون مدرس، ساده زیست، شجاع و با صلابت باشند و در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.
وی در خصوص برگزاری نشست سران کشورهای صادر کننده گاز در تهران افزود: دیدار سران بعضی کشورها با مقام معظم رهبری بویژه آقای پوتین خشم بعضی کشورها را برانگیخته است.
حجت الاسلام دهشیری با اشاره به سالروز تصویب قانون اساسی گفت: اگر همه به وظایف قانونی خود عمل کنند و قانون را رعایت نمایند، مشکلات کشور برطرف خواهد شد.
وی با انتقاد از تبعیض ها در تخریب ساختمان های احداث شده در اراضی ملی گفت: چرا از اول مجوز ساخت داده می شود که اینک تخریب شود.
ایرنا
انتهای پیام / کد خبر13416

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار