جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس دانشگاه پیام نور اصفهان:

ادغام و یا انحلال مراکز و واحد های دانشگاه پیام نور در دستور کار نیست

ادغام و یا انحلال مراکز و واحد های دانشگاه پیام نور در دستور کار نیست و انچه مدنظر است ساماندهی دانشگاه های پیام نور می باشد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان” نگین کویر”  رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: ادغام و یا انحلال مراکز و واحد های دانشگاه پیام نور در دستور کار نیست و انچه مدنظر است ساماندهی دانشگاه های پیام نور می باشد.

دکترمهدی یوسفی امروز در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه به وجود ۳۰ طرح عمرانی در سطح دانشگاه های پیام نور استان اشاره کرد و افزود: این طرح ها با میانگین پیشرفت فیزیکی ۵۰درصد جهت تکمیل به ۷۰میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی با بیان اینکه از میان طرح ها ۱۰ طرح فعال است تصریح کرد: همزمان با دهه فجر ۳ طرح عمرانی در سطح دانشگاه های پیام نور استان اصفهان شامل مجتمع فرهنگی دانشگاه پیام نور اردستان و دولت آباد و سوله کارگاهی دانشگاه پیام نور اصفهان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با بیان اینکه برای تکمیل و احداث ۳ طرح بالغ بر ۱۴میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است خاطرنشان کرد: برای مجتمع فرهنگی اردستان با زیربنای ۹۲۰مترمربع ۷میلیارد ریال هزینه شده است.

یوسفی در ادامه با بیان اینکه مسئله ادغام و یا انحلال واحد و مراکز دانشگاهی در دستور کار نیست تصریح کرد: آنچه مدنظر است ساماندهی واحدها و مراکز دانشگاهی می باشد.

وی با بیان اینکه به دنبال گسترش رشته ها و توسعه تحصیلات تکمیلی هستیم خاطرنشان کرد: استاندارد فضای آموزشی در دانشگاه ها برای هر دانشجو ۷مترمربع می باشد که در دانشگاه های پیام نور با توجه به شرایط آموزشی خاص کمتر است و در دانشگاه پیام نور اردستان در حد استاندارد است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان به اعمال شرایط جدید پرداخت شهریه دانشجویان اشاره کرد و افزود: دانشجویان بدهکار با تسویه بدهی خود می توانند برای ثبت نام در ترم های جدید شهریه خود را بصورت اقساطی پرداخت کنند.

در سطح استان اصفهان ۴۴مرکز و واحد دانشگاه پیام نور با ۶۵هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا مشغول به تحصیل می باشند.

انتهای پیام / کد خبر13695

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار