یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرهنگ فخرل:

باید روحیه و تفکر بسیجی را در ادارات زنده نگه داشت

باید روحیه و تفکر بسیجی را در ادارات زنده نگه داشت تا روزمره گی پیش نیاید

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان”نگین کویر” فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان گفت:باید روحیه و تفکر بسیجی را در ادارات زنده نگه داشت تا روزمره گی پیش نیاید

سرهنگ حسن فخرل امروز در مراسم افتتاح ۲ پایگاه بسیج کارمندی ادارات آب و فاضلاب شهری و روستایی اردستان و دادگستری و ۲ پایگاه بسیج کارگری شهرداری های اردستان و زواره در محل آبفا اردستان افزود: هم اکنون سازمان بسیج به سوی تخصصی شدن پیش میرود و تفکر بسیجی در همه آحاد ملت وجود دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان با بیان اینکه پایگاه های اداری در خصوص ترویج فرهنگ دینی، اخلاقی، دفاع از آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی و دلسوزی برای خدمت به مردم ایجاد شده است افزود: این پایگاهها وظیفه همدلی و همکاری بین مردم و مسئولین را برعهده خواهند داشت.

وی نیاز به وجود تشکل های مردم نهاد و منسجم را از دلایل ایجاد پایگاه های بسیج اعلام کرد.و افزود:تفکر انقلابی و ایران ساز وکسانی که دغدغه مشکلات مردم را دارند نشانه کارمند بسیجی می باشند.

سرهنگ فخرل اظهار امیدواری کرد : که کلیه کارمندان اداری یک بسیجی به تمام معنا متعهد ،مسئولیت پذیر، روشن گر، متقی و خدمت گذار باشند .

وی گفت: یکی از زمینه هایی که باعث تشکیل این پایگاهها شد ایجاد زمینه تقویت و گسترش روحیه بسیجی و تلاش مضاعف برای سازندگی و توسعه کشور و حفظ شان نظام جمهوری اسلامی می باشند.

شهرستان اردستان دارای یک حوزه بسیج کارمندی و پنج پایگاه بسیج کارمندی و کارگری می باشد.

5 6

منبع:اردستان خبر

انتهای پیام / کد خبر13880

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار