یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان:

کاهش ۵۰درصدی تصادفات درون شهری در اردستان

کاهش ۵۰ % تصادفات درون شهری و ۳۸ % تصادفات برون شهری در سال جاری در اردستان اتفاق افتاده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از کاهش ۵۰ % تصادفات درون شهری و ۳۸ % تصادفات برون شهری در سال جاری خبر داد.

 سرهنگ رحمت الله مهرانفر ظهر امروزدر نشست خبری با خبرنگاران در محل ستاد این نیرو افزود: کنترل و نظارت بیشتر نیروهای پلیس راهور و همکاری موثر رانندگان موجب گردید امسال نسبت به مشابه سال قبل تصادفات کمتری را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری شاهد ۳واژگونی خودرو در جاده ترانزیت با ۱۶ نفر جرحی و یک مورد تصادف منجر به فوت موتور سیکلت در اردستان بوده ایم تصریح کرد : عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی رانندگی و عدم استفاده از کلاه ایمنی و خواب آلودگی باعث این حوادث شده است.

مهرانفر همچنین از کاهش ۵ % سرقت اموال و احشام و افزایش ۱۰ % کشف سرقت و ۲۴ % افزایش دستگیری سارقین نیز خبر داد و افزود: کشف ۴ فقره سرقت همراه با دستگیری ۴نفر سارق منازل ،کشف ۲فقره سرقت مغازه و دستگیری ۲نفر سارق و کشف ۱فقره سرقت احشام و دستگیری ۱نفر ساَرق احشام نیز از اقدامات این نیرو در چهارماه اول سال۹۵بوده است.

فرمانده انتظامی اردستان در خصوص مواد مخدر نیز گفت : در سال جاری ۶۱% افزایش کشفیات مواد مخدر نسبت به مشابه سال قبل را داشته ایم.

وی به برنامه های آموزشی و بصیرتی و فرهنگی و قرآنی ویژه خانواده های پرسنل این نیرو اشاره و تصریح کرد: کلاسهای آموزشی ویژه شهروندان و روستائیان نیز بطور مرتب در حال اجرا می باشد.

مهرانفر در پایان از اهالی شهرستان اردستان خواست ضمن همکاری مستمر با پلیس و رعایت  توصیه های پلیس،موارد مشکوک را سریعاًبه پلیس ۱۱۰اطلاع دهند.

انتهای پیام / کد خبر17018

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار