پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس آموزش وپرورش شهر اردستان:

رشد پنج درصدی دانش آموزان سال اولی در اردستان

ضیائی گفت: تعداد دانش آموزان سال اولی ۳۸۹نفر می باشد که در این بین تعداد ۲۲۲نفر پسر و۱۶۷نفر دختر هستند و نسبت به سال تحصیلی گذشته پنج درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، رئیس آموزش وپرورش شهر اردستان اظهار کرد: تعداد دانش آموزان سال اولی ۳۸۹نفر می باشد که در این بین تعداد ۲۲۲نفر پسر و۱۶۷نفر دختر هستند و نسبت به سال تحصیلی گذشته پنج درصد افزایش داشته است.

سیدجلال الدین ضیائی عصر امروزدر نشست خبری باخبرنگاران در محل اداره آموزش وپرورش گفت: امسال تعداد ۴۳۰۰دانش آموز در مقاطع مختلف آموزشی در ۶۱ مدرسه مشغول به تحصیل خواهند شدکه این آمار جدا از بخش آموزش وپرورش زواره است.

وی افزود: ما در آستانه یک روز ملی قرار داریم وآن روز بازگشایی مدارس است که پذیرای دانش آموزان خواهد بودو واقعه ای است که در سال یکبار انجام می شود.

ضیائی با بیان اینکه در اداره آموزش وپرورش اردستان مشکلاتی داشته ایم و سعی کرده ایم آن را به حداقل برسانیم تصریح کرد: امیدوارم یک سال بی تنشی را آغاز کنیم وبا توجه به وضعیت خوب نیروی انسانی سال جدید تحصیلی خوبی را شاهد هستیم.

رئیس آموزش وپرورش اردستان تصریح کرد: امسال با برنامه ریزی انجام شده و با استفاده از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان کمبود نیروی انسانی در مقاطع مختلف آموزشی نداریم.

وی تعداد معلمان وکادر اجرای آموزش وپرورش را۵۳۰نفر اعلام کردو گفت: با تمامی همکاران مشکلات را بصورت تعاملی حل وفصل می کنیم وامسال هم تعداد ۳۰نفر از افراد بازنشسته شده اندکه جایگزینی آنها تا حدودی با جذب نیروهای فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان جبران شده است.

سید جلال ضیائی با بیان اینکه سالن آمفی تئاتر شهید مفتح تقریبا بالای ۸۰درصد آن تکمیل وتا دوهفته دیگر شاهد افتتاح آن خواهیم بودتصریح کرد: مبلغ ۷۰۰میلیون ریال هزینه داشته وجهت تکمیل آن مبلغ یک میلیا رد ریال دیگر نیازاست.

 این مسوول گفت: جهت شاداب سازی مدارس تعمیر و بهسازی ۸واحد آموزشی در مدیریت آموزش و پرورش  با صرف اعتباری بالغ بر ۱میلیارد و  ۵۰۰میلیون ریال توسط خیرین این مدارس تعمیر و بهسازی شده است.

انتهای پیام / کد خبر18564

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار