جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
یادداشت/

آقای پرزیدنت در این شرایط سخت معیشتی ومیزان تورم، رکود وبیکاری چه تدبیری اندیشیده اید

آقای روحانی شعاری که دادید برای دولتتان تدبیر وامید بودولی در طول مدت این سه سال واندی ما جز نا امیدی وبی تدبیری چیزی ندیدیم.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام منصور صابری/جناب آقای روحانی رئیس جمهور محترم: سلام علیکم، اجازه بفرمایید بدون تعارفات سیاسی ودریک فضای آزاد وبدون تأثیر پذیری از جریانات وتفکرات سیاسی نکاتی را عرض نمایم هرچند می دانم بعد ازبیان این نکات ممکن است مرا به جهنم حواله دهید ویا فکر کنید یک آدم بدون هویت وبیسوادی هستم که مصالح کشور را نمیفهمد ولی ایرادی ندارداجازه فرمایید یک بیسواد بدون شناسنامه در حد واندازه سوادش وفهمش سخن بگوید.

آقای رئیس جمهور آن روزی که آمدیدی وآن کلید کزایی را نشان ملت دادید وگفتید میخواهید کاری کنید که ۱۰۰ روزه همه مشکلات کشور حل شود خیلی از مردم به حرف شما اعتماد کردند وامید بستند که مشکلاتشان حل خواهد شدولی فکر نمی کنید مقداری از آن ۱۰۰روز گذشته است؟ همه مشکلات را به تحریم ها گره زدید وگفتید با توافق ومذاکرات تحریم ها لغو خواهد شد وچرخه زندگی مردم خواهد چرخید، گفتید بعد از برجام منتظر گشایش باشید، گفتید باغی را احداث کرده اید که باید مقداری صبر کرد تا میوه هایش برسد ولی آقای روحانی برجام که شما به آن دل خوش کرده اید به جای اینکه به باغ شبیه باشد به یک بیابان برهوتی شبیه است که بنی اسرائیل به خاطر سرپیچی از فرمان ولی خدا گرفتار آن بیابان شدندومطمئن باشید که شما از گلابی برجام نخواهید خورد.

گفتید رشد اقتصادی داشته ایم کدام رشد؟ این آمار را چه کسانی به شما می دهند؟ خودتان گفتیدملاک تورم ورکود جیب مردم است آیا به جیب خالی مردم توجه داشته اید؟ البته رشد اقتصادی که شما منظورتان است شاید همان حقوق های نجومی اطرافیانتان است که معاونتان آنها را ذخیره انقلاب نامید؟ ذخیره انقلاب عده ای چپاولگر وغارتگر بیت المال نیستندبلکه ذخایر انقلاب شهدا وخانواده شهداوایثارگرانند، ذخایر انقلاب جوانهای مومن وانقلابی این مملکت هستند، ذخایر انقلاب این مردم هستند که شما به فکرشان نیستید.

آقای پرزیدنت در این شرایط سخت معیشتی ومیزان تورم ، رکود وبیکاری چه تدبیری اندیشیده اید؟ برای مبارزه با فساد چه کردید؟ چرا دریافت کنندگان حقوق های نجومی را معرفی نکردید؟ چرا به فکر قشر کم درآمد جامعه نیستید؟ هرچند وزیری که خود درد نکشیده باشد و مسئولی که خود در سرمای وگرما برای تأمین مایحتاج خود وخانواده به زحمت نیفتاده باشد مسلماً درد مردم را هم نمی فهمد، آیا کسی که اموالش چند صد میلیارد است می تواند به فکر معیشت مردم باشد؟ می تواند اقتصاد مقاومتی را پیاده کند؟

سؤال دیگر اینکه جناب روحانی حل مشکل اشتغال در اولویت چندم دولت است؟ مشکل مسکن چطور؟ مبارزه با رانت خواری وفساد مالی برخی مسئولین کجای برنامه های شما جادارد؟ آیا آنقدر که برای لغو یک کنسرت موسیقی حساسیت نشان می دهید برای بیکار شدن هزاران جوان این مملکت حساس هستید؟ کدام گزینه مایه شرمساری است؛ لغو کنسرت ولغو سخنرانی یک شخص خاص واظهارات سخیف معاونین و وزرای شما؟ یا خجالت زده شدن پدر هایی در مقابل خانواده هایشان که به خاطر تدبیر شما وهمکارانتان کارخانه هایشان تعطیل شده والان بیکار شده اند؟

چرا برای حل معضلات همیشه گزینه فرار رو به جلو را انتخاب می کنید؟ چرا به جای پاسخگویی به مردم بحران سازی می کنید؟ آیا لغو سخنرانی علی مطهری که سخنان او از قبل قابل تشخیص است که می خواهد دوباره از فتنه گران حمایت کندو به ساحت مقدس امام رضا واهل بیت جسارت کند برای شما از مسئله اشتغال جوانان مهمتر بود که فوراً دستور رسیدگی دادید؟

درباره اظهارنظر گستاخانه وزیر راه چه می گویید؟ آیا وزیر شما به جای عذرخواهی وقبول بی تدبیری باید مسئله بیمه وخسارت حادثه قطار سمنان را مطرح کند؟ آیااگر همسر وفرزند شما در آن قطار بودند ویا خود وزیر داغدارعزیزی در این حادثه می شد بازهم سخن از خسارت مادی به میان می آورد؟

آقای روحانی من به عنوان طلبه ای کوچک از شما می خواهم مقداری واقع بین باشید ونگذارید ناکارآمد ترین دولت بعد انقلاب به نام شما ثبت شود، امید واهی به نقطه خیالی شما را از قبول حقیقت دور کرده، بدانید در طول تاریخ هرکس که در مقابل خواسته ولی خدا ایستاده وخاضعانه با ولی خدا رفتار نکرده همه اعمال او وراه او محکوم به شکست بوده واکنون نیز محکوم به شکست است، نمونه این شکست ها را می توانید با مراجعه به تاریخ ببینید البته به شرطی که برداشتتان از تاریخ مانند قضیه مذاکره امام حسین با عمر سعد نباشد.

آقای روحانی شعاری که دادید برای دولتتان تدبیر وامید بود ولی در طول مدت این سه سال واندی ما جز نا امیدی وبی تدبیری چیزی ندیدیم.

انتهای پیام / کد خبر19767

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار