پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان:

تخصیص اعتبار دولتی به پروژه عمرانی امامزاده عباس بن علی(ع) اردستان

در این بازدید با تصویب و موافقت فرماندار شهرستان مقرر شد تا مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جهت تکمیل پروژه عمرانی این امامزاده عظیم الشان به آن اختصاص داده شود.

به گزارش صبح اردستان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان گفت: فرماندار ارستان در بازدید از روند اجرای پروژه عمرانی امامزاده عباس بن علی(ع) روستای ماستبندی از محل اعتبارات دولتی به این امامزاده اعتباری را اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی اظهار داشت: علیرضا غیور فرماندار، قادری دادستان شهرستان، باقری بخشدار و جمعی از مسئولان شهرستان از روند اجرای پروژه های عمرانی امامزاده عباس بن علی(ع) روستای ماستبندی بازدید کردند.

وی در ادامه افزود: در این بازدید با تصویب و موافقت فرماندار شهرستان مقرر شد تا مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جهت تکمیل پروژه عمرانی این امامزاده عظیم الشان به آن اختصاص داده شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان در ادامه بیان کرد: همچنین یک خیر اردستانی نیز ۲۵۰ میلیون ریال جهت تکمیل گنبد این امامزاده به این آستان مقدس کمک کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان در ادامه گفت:  نسب این امامزاده بزرگوار (علیه السلام) به روایت اهالی و معتمدین به حضرت موسی بن جعفر (علیه السلام) می رسد و آستان امامزاده عباسعلی (علیه السلام) در ۱۸ کیلومتری روستای ماستبندی شهرستان اردستان، واقع شده است

انتهای پیام / کد خبر20234

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار