جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره ورزش وجوانان اردستان:

خاک برداری زمین چمن شهر اردستان آغاز شد

رئیس ورزش و جوانان اردستان اعتبار این طرح را مبلغ دو میلیارد ریال اعلام کرد وافزود:این اعتبار از محل اعتبارات تملک و دارایی و سرمایه ای استان اصفهان تامین شده است .

به گزارش صبح اردستان، رئیس ورزش و جوانان شهرستان از عملیات خاک برداری زمین چمن ورزشگاه ۱۷شهریور اردستان خبر داد.

محمد عسکری در گفت و گو با صبح اردستان گفت: عملیات خاکبرداری طرح عمرانی زمین چمن ورزشگاه ۱۷ شهریور در تاریخ چهارم دی ماه آغاز شده است.

وی افزود: این طرح با تلاش و همت مسئولان شهرستان آغاز شده و پیش بینی می شود که در فروردین یا اردیبهشت سال آینده به بهره برداری برسد.

عسکری با بیان اینکه در مرحله اول حدود ۷۰سانتیمتر از خاک موجود که به لحاظ کیفیت قابل کشت چمن نیست برداشته می شود تصریح کرد: با توافقی که از سوی  اداره کل ورزش و جوانان استان با فرمانداری و شهرداری صورت گرفته این طرح توسط شهرداری اردستان اجرا می شود.

رئیس ورزش و جوانان اردستان اعتبار این طرح را  مبلغ دو میلیارد ریال اعلام کرد وافزود:این اعتبار از محل اعتبارات تملک و دارایی و سرمایه ای استان اصفهان تامین شده است .

وی در خصوص پیست این زمین چمن گفت: پیست از نظر زیر ساخت مشکلی ندارد و در صورت تأمین هزینه که مسئولان وعده آن را داده اند به زودی قابل بهره برداری می شود.

عسکری با بیان اینکه طرح زمین چمن مصنوعی هم در حال اجرا است تصریح کرد : این طرح  که هزینه آن دو میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال برآورد شده تا کنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام / کد خبر20278

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار