پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
کارشناس مسائل فرهنگی:

مقام معظم رهبری در انقلابی ماندن لحظه ای درنگ نکرده اند

حجت الاسلام محمد پور گفت: ما مدیون جوانهایی هستیم که در برابر متجاوزان ایستادگی کردند و دیگری مدیون مقام معظم رهبری که با آگاهی و شجاعت همچون رهبر کبیر انقلاب در انقلابی بودن و انقلابی ماندن لحظه ای درنگ نکرده اند.

به گزارش صبح اردستان، کارشناس فرهنگی حوزه علمیه قم اظهار کرد: نظام مقدسی که با خونهای پاک و مطهر شهدای بسیاری به بار نشست ما امروز بر سر سفره شهدا نشسته ایم  و مهمان این سفره هستیم.

حجت الاسلام هادی محمد پور امشب در یادواره شهدای شهر اردستان در مسجد حضرت حجت محله مون اردستان گفت: شهدای عزیز میزبان یکایک ما هستند و قطعا به دعوت آنها توانسته ایم در این جلسه شرکت کنیم.

وی افزود: امامی که تمام وجودش را خدا فرا گرفته بود  شهدا بر آن اقتدا کردند و شهید شدند و باعث شد این انقلاب شکوهمند چشمه و دریچه های جدید آن پدیدار شود.

محمد پور با بیان اینکه حضرت امام فرمودند انقلاب ما انفجار نور بود و ما انقلابمان را به تمام جهان صادر خواهیم کردتصریح کرد: همین که هزاران نفر از سرتا سر جهان در شهر قم مشغول تحصیل معنویت و اخلاق هستند در واقع سخنان امام راحل محقق شده است.

کارشناس مسائل فرهنگی حوزه علمیه قم با بیان اینکه در زمان ستمشاهی چه بر سر این مردم آورده اند تصریح کرد: چون چشم دیدن اسلام و قرآن را نداشتند و می خواستند مردم متکی به بیگانگان باشند و  امام آمد و عزت و بزرگمردی به مردم داد و امام حقیقتا یک دلسوز امت بود.

حجت الاسلام محمد پور با بیان اینکه ما مدیون جوانهایی هستیم که در برابر متجاوزان ایستادگی کردند و دیگری مدیون مقام معظم رهبری که با آگاهی و شجاعت همچون رهبر کبیر انقلاب در انقلابی بودن و انقلابی ماندن لحظه ای درنگ نکرده اند.

این کارشناس فرهنگی تاکیدکرد: همانطور که مقام معظم رهبری اشاره کرده اند انقلابی ماندن یک هدف است و  مردم با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن این نکته را  به ترامپ دیوانه نشان خواهند داد که مردم ما از شهدایشان فاصله نگرفته اند.

وی با بیان اینکه شهدا نهال انقلاب را تنومند کرده و به دست ما داده اند تصریح کرد: ما باید در حفظ و نگهداری این نهال کوشا باشیم و برای ماندگاری انقلاب ببینیم چه کرده ایم.

محمد پور با بیان اینکه این امنیت و عزت را مدیون شهدا هستیم تصریح کرد: این افتخار و عزتی که امروز ما داریم در جای دیگر وجود ندارد و شما بسیجیان قدر خود را بدانید.

انتهای پیام / کد خبر21172

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار