جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
شهرداراردستان:

سرانه فضای سبز در شهر اردستان ۱۴ متر مربع است

موسوی افزود: وسعت فضای سبز در شهر اردستان در سال ۱۳۹۵ به مقدار۲۳/۸هکتار بوده که نسبت به سال گذشته سه درصد رشد را داشته و در همین رابطه دو هزار متر چمن کاری و چهار هزار اصله درخت و پنج هزار گلدان گل کاشت شده و سرانه فضای سبز در شهر اردستان ۱۴ متر مربع است.

به گزارش صبح اردستان، شهردار اردستان عصر امروز به مناسبت روز شهرداریها در نشست خبری اظهار کرد: همواره به دنبال پیشرفت و توسعه شهراردستان بوده و در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی، خدماتی و اجتماعی از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

سید هادی موسوی گفت: رسالت شهرداری اردستان در توسعه مراکز تفریحی  و ایجاد مراکزی  که بتواند نیاز شهروندان را فراهم کند در چند سال گذشته بر همین مبنا بوده است.

وی افزود: وسعت فضای سبز در شهر اردستان در سال ۱۳۹۵ به مقدار۸/۲۳هکتار بوده که نسبت به سال گذشته سه درصد رشد را داشته و در همین رابطه دو هزار متر چمن کاری و چهار هزار اصله درخت و پنج هزار گلدان گل کاشت شده که سرانه فضای سبز در شهر اردستان ۱۴ متر مربع است.

موسوی با بیان اینکه شهرداری اردستان برای کنترل آبهای سطحی داخل شهراقدام به کانیو گذاری داخل کوچه های سطح شهر کرده که در این رابطه شش هزار متربه صورت طولی کانیو گذاری ایجاد شده است.

شهردار اردستان  با اشاره به جذب توریست و هدایت مسافران به داخل شهر اقدام به احداث سرویس بهداشتی در میدان امام حسین علیه السلام و پارک کودک کرده و نسبت به نصب کف پوش پارکها و همچنین اسباب بازی برای کودکان گام های مثبتی را برداشته اند.

وی افزود: روکش آسفالت سطح شهر به متراژ ۱۲۰ هزار متر مربع انجام و یا در حال انجام بوده که بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال هزینه در برداشته و  به زودی آسفالت شهرک امام حسن مجتبی(ع) و جاده رینگ غربی شهر انجام خواهد شد.

موسوی بودجه شهرداری اردستان در سال ۹۵ را ۴۰ میلیارد اعلام کرد که هزینه های جاری ۱۹ میلیارد  و ۶۲۰ میلیون ریال  و هزینه های عمرانی ۲۰ میلیارد و۳۸۰ میلیون ریال بوده ه است.

شهردار اردستان با اشاره به تخصیص ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از تملک دارایی در سال ۹۵ به شهرداری اردستان افزود: طرح هایی که به همین منظور پیش بینی شده  از پیشرفت خوبی برخوردار نیست.

موسوی  با توجه به اینکه ورودی هر شهر نماد آن شهر خواهد بود افزود: ۵۳ تمثال شهدای شهر اردستان به صورت المان در ورودی شمال شهر نصب تا بتوانیم شهر را به مسافران ورودی بیشتر بشناسانیم.

شهردار همچنین یادآوری کرد: برای احیای بافت های فرسوده و همچنینی موضوع باز آفرینی شهرداری اردستان تا کنون ۱۲ میلیارد ریال کمک  کرده و در واگذاری جواز به متقاضیان ۹۰ درصد تخفیف را داشته است.

وی همچنین گفت: پرسنل موجود شهرداری که به صورت کارمندی و کارگری فعالیت دارند ۹۰نفر است که با افراد روز مزدی به ۱۰۶ نفر رسیده و ماهیانه فقط دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال حقوق این افراد می باشد.

وی همچنین متذکر شد بنده تا در این سمت هستم تمام انتقادهای سازنده را با جان و دل می پذیرم و از انتقادهای تخریبی که توسط افراد مغرض انجام می شود استقبال نکرده و تا زمانی که هستم ذره ای باج به ابه کسی نخواهم داد.

 

انتهای پیام / کد خبر23366

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار