جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

خط و نشان بی‌بی‌سی برای نمایندگان مجلس

رسانه سلطنتی بی‌یی‌سی امروز در حالی مدعی شد دولت روحانی نمایندگان مجلس را تهدید کرده در صورتی که به وزرای معرفی شده فعلی رای ندهند، افراد تندتر و اصلاح‌طلب را معرفی خواهد کرد که به نظر می‌رسد این خبرسازی ناشی از نگرانی رای نیاوردن وزرای حامی فتنه است.

bbc_persia_april2009a

به گزارش نگین کویر به نقل از فارس ، همزمان با چهارمین روز رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه روحانی و در حالی که مجلس و دولت اوج مردم‌سالاری و فضای دموکراسی را در جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته‌اند و وزرای مخالف و موافق و نمایندگان مجلس در فضایی عقلانی به نقد و بررسی برنامه‌ها و سوابق کابینه می‌پردازند، رسانه‌های ضد انقلاب از این موضوع خوشحال نبوده و خط خبری خاصی را برای اثرگذاری بر این شرایط دنبال می‌کنند.

 

رسانه سلطنتی انگلیس BBC امروز مدعی شده است که دولت روحانی نمایندگان مجلس را تهدید کرده در صورتی که به وزرای معرفی شده فعلی رای ندهند، افراد تندتر و اصلاح‌طلبی را برای تصدی وزراتخانه‌های بدون وزیر معرفی خواهد کرد.

 

به ادعای بی بی سی این یکی از سیاستها و تاکتیک های دولت روحانی در مقابله با تندروهای مجلس ایران است!

 

این خط و نشان کشیدن رسانه فارسی‌زبان BBC برای پارلمان کشورمان نشان می‌دهد که آنها از این فضای آرام و معقول برای رسیدگی به صلاحیت وزرا و احتمال بسیار بالای عدم رای اعتماد نمایندگان به برخی وزرای حامی فتنه، نگران هستند طوری که با عبور از خط حرفه‌ای به خبرسازی‌ روی آورده‌اند.

انتهای پیام / کد خبر244

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار