جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مساجد بهترین مکان مقابله با تهاجم فرهنگی

امام جمعه زواره : فتنه ۸۸ مساوی با براندازی نظام بود و نباید به هیچ یک از افرادی که به نحوی در این مسئله دخیل بودند مسوولیتی داده شود.

asgari

به گزارش نگین کویر به نقل از ایسنا ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله عسگری در خطبه های نماز جمعه این هفته زواره در بارگاه امامزاده یحیی(ع) این شهر به سال روز تخریب قبور ائمه بقیع به دست وهابیون اشاره کرد و اظهار داشت : وهابیت ساخته استعمار پیر است و عده ای از سران کشورهای اسلامی به این مسائل توجه ندارند.

 

وی با بیان اینکه یکی از ابتکارات اسلام ایجاد و ساخت مساجد بود، به روز جهانی مساجد اشاره کرد و افزود : همه مسائل جهان اسلام از مساجد شروع می شود.

 

امام جمعه زواره با بیان اینکه دادن خوراک به جامعه در راستان مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن از طریق مساجد امکان پذیر است ، تصریح کرد : نقش مساجد در جامعه دینی باید بیش از پیش پررنگ شود.

 

عسگری به ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ایران اشاره و تاکید کرد : آزادگان سند افتخار ملت هستند.

 

وی در ادامه به رأی اعتماد نمایندگان مجلس به ۱۵ نفر از وزرای پیشنهادی دولت اشاره کرد و افزود : موضوع فتنه ۸۸ تنها آمدن یک عده به خیابان نبود بلکه مساوی با براندازی نظام بود و چه کسانی که در قبال این قضیه سکوت کردند و چه افرادی که در فتنه حضور داشتند و یا از آن حمایت کردند نباید به پست های نظام برسند و به آنها پست و مسوولیتی داده شود.

انتهای پیام / کد خبر285

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار