جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

پیامبر اسلام با طرحی نو جامعه بشری را به سر حد کمال رساند

امام جمعه اردستان، گفت: پیامبر اسلام با وجود مخالفت ها و مقابله های جدی جباران، مستکبران و خود خواهان، توانست به ایفای نقش برجسته خود پرداخته و با طرحی نو جامعه بشری را به سر حد کمال رهنمون کند

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در گفتگو با صاحب نیوز اظهار کرد: بعثت حضرت محمد(ص) که با علم و ادب همراه بوده اولین پیام دریافتی آن تعلیم و تربیت بوده است.

وی افزود: بعثت پیامبر اسلام مهمترین مژده ای است برای افرادی که در مسیر علم فعالیت داشته و باید خود را وام دار آن حضرت بدانند.

امام جمعه اردستان گفت: یک هزار و چهارصد و پنجاه و دو سال پیش، در ۲۷ رجب و غار حرا مردی به پیامبری برانگیخته شد که هدفش تعلیم و تربیت و رشد و معنویت بود.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه پیامبر اسلام بهترین، پاک ترین و ارجمندترین انسان روی زمین بوده، تصریح کرد: خدای متعال، با ماموریت دادن به ایشان، بر مؤمنین منت نهاد و آنان را موظف به پیروی از آن حضرت کرد تا به رشد، ترقی و معنویت برسند.

وی تاکید کرد: پیامبر اسلام با وجود مخالفت ها و مقابله های جدی جباران، مستکبران و خود خواهان، توانست به ایفای نقش برجسته خود پرداخته و با طرحی نو جامعه بشری را به سر حد کمال رهنمون کند.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از یک میلیارد و نیم انسان مسلمان، از پیروان پیامبر به شمار می آیند که این راه تا آینده به نام اسلام رقم می خورد.

حجت الاسلام دهشیری ابراز امیدواری کرد: پیروان دین احمد با جمع شدن زیر پرچم اسلام و با چنگ زدن به ریسمان قرآن و با اتحاد و انسجام کامل، در پی ایجاد اتحاد جماهیر اسلامی باشند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

انتهای پیام / کد خبر29245

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار