جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
رئیس تامین اجتماعی شهرستان اردستان:

۶۴درصد از جمعیت شهرستان اردستان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند

رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان اردستان، گفت: تعداد ۲۷هزار و ۶۰نفر از جمعیت اردستان که ۶۴درصد از جمعیت شهرستان را تشکیل می دهد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛ احمد علی امیری پور عصر امروز بمناسبت هفته تأمین اجتماعی در نشست خبری در محل تامین اجتماعی اردستان اظهار کرد: از تعداد ۲۶کارگاه هایی که برای بخشودگی جرائم فرم پر کرده اند ۱۴کارگاه جرائم آن پرداخت شده است.

وی افزود: مبلغ جرائم بخشودگی کارگاه های شهرستان اردستان بیش از پنج میلیارد ریال بوده که مورد مشمول معافیت قرار گرفته است.

رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان اردستان گفت: تامین اجتماعی اردستان در سه ماهه اول سال۹۷ و توسعه بیمه مشاغل آزاد نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

امیری پور با بیان اینکه از سالهای ۹۴تا ۹۶ بیمه بیکاری در شهرستان اردستان کاهش داشته، تصریح کرد: تعداد افرادی که در حال حاضر بیمه بیکاری دریافت می کنند۱۵۹نفر هستند.

وی تاکید کرد: تعامل مردم با تامین اجتماعی شهرستان در سال۹۶ از طریق دبیرخانه الکترونیک ایجاد شده است که کار مراجعه کنندگان را تسریع بخشیده است.

رئیس شعبه تامین اجتماعی اردستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکهزار و ۴۷۹کارگاه فعال در سطح شهرستان اردستان وجود دارد که نسبت به اسفند۹۶تعداد ۲۱مورد کارگاه تعطیل شده است.

امیری پور تصریح کرد: از یکهزار و ۵۴۳نفر مستمری بگیران تامین اجتماعی اردستان ۴۴۹نفر افراد بازمانده، ۸۷نفر از کار افتاده و یکهزار و هفت نفر مستمری بگیر هستند.

وی یادآوری کرد: تعداد ۲۷هزار و ۶۰نفر از جمعیت اردستان که ۶۴درصد از جمعیت شهرستان را تشکیل می دهد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

رئیس شعبه تامین اجتماعی اردستان همچنین اعلام کرد: در حال حاضر ۶۶۷نفر از رانندگان از بیمه تامین اجتماعی استفاده می کنند.

رئیس شعبه تامین اجتماعی اردستان تاکید کرد: در شهر ستان اردستان و سال گذشته ۱۵هزار دفترچه تامین اجتماعی تعویض و صادر شده که۱۱هزار مورد آن مربوط به شهر اردستان بوده است.

انتهای پیام / کد خبر30360

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار