سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
شهردار شهر زواره/

رشد ۷۰ درصدی بودجه شهرداری شهر زواره/ بودجه عمرانی دو برابر و نیم شده است

شهردار شهر زواره، گفت: بودجه های شهرداری زواره در سال ۹۶ به مقدار ۴۰ درصد عمرانی و ۶۰ درصد مسائل جاری بود که در کل بودجه سال۹۷ شهرداری۷۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ جلال گلخنی عصر امروز در نشست خبری در محل شهرداری زواره با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از دردآورترین آفتهای زندگی اجتماعی ما عجله و شتابهایی است که در رفتارها و قضاوتهای خودمان داریم که با عجله مشتاق نتایج کارها هستیم.

وی افزود: همین عجله کاری ها مشکلاتی را برای زندگی مردم فراهم می کند، لذا باید سعی کنیم در تمام امور شتابزده عمل نکنیم.

شهردار زواره گفت: روحیه تعامل در وجود شهرداری و شورای اسلامی شهر زواره را می توان از موارد موفقیت آنان نام برد.

گلخنی با بیان اینکه بودجه سال ۹۶ شهرداری زواره ۲۷ میلیارد ریال بوده، تصریح کرد: با تلاشی که توسط مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر زواره صورت گرفته این بودجه به صورت ۱۰۰ درصد محقق شده است.

وی تاکید کرد: در زمان تحویل شهرداری زواره به مقدار بودجه سال ۹۶ بدهی داشته که تا کنون توانسته ایم نیمی از این بدهی ها را پرداخت کنیم که اولویت اول شهرداری همین پرداخت بدهی ها بوده است.

شهردار زواره خاطرنشان کرد: بودجه های شهرداری زواره در سال ۹۶ به مقدار ۴۰ درصد عمرانی و ۶۰ درصد مسائل جاری بود که در کل بودجه سال۹۷ شهرداری۷۰ درصد رشد داشته با این تغییر که ۵۵ درصد بودجه را به سمت کارهای عمرانی سوق داده ایم و بودجه عمرانی نیز دوبرابر و نیم شده است.

گلخنی تصریح کرد: بودجه های دولتی ۴۰ درصد کاهش داشته و با توجه به رشد ۵۰درصدی تورم ها بودجه شهرداری ۹۰ درصد کاهش داشته که از سیاست های ابلاغی دور شده، اما با همکاری مردم و پشتکار شورا کارهای عمرانی تعطیل نشده است.

وی همچنین اعلام کرد: بیش از شش هزارمتر مربع محله بنیاد مسکن زواره آسفالتن شده که بیش از پنج میلیارد ریال هزینه داشته است.

شهردار زواره یکی از آرزوهای دیرین مردم زواره را ساخت محور کمربندی زواره نام برد که به زودی جدول گذاری آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر30684

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار