سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرمانده انتظامی اردستان:

برخورد اتوبوس با تریلر در اردستان حادثه آفرید/ تصاویر

فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان گفت:بنابر اعلام ماموران حاضر در صحنه، مورد تصادف مربوط به یک دستگاه اتوبوس «مان » سفید رنگ با ۲۵ نفر مسافر که از تهران به سمت شهر بابک کرمان در حال حرکت بوده با یک دستگاه کامیون کشنده ماک برخورد کرده است.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده در گفت و گو با صاحب نیوز؛ اظهار کرد: برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون در محور اردستان ۱۹ نفر مصدوم به جای گذاشت.

وی افزود: در پی وقوع یک فقره تصادف جرحی راس ساعت یک صبح امروزدر کیلومتر دو محور اردستان به نائین در حوزه استحفاظی مرکز شهرستان، ماموران کلانتری مرکز، پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و راه و شهرسازی سریعا به محل مذکور اعزام شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان گفت: بنابر اعلام ماموران حاضر در صحنه، مورد تصادف مربوط به یک دستگاه اتوبوس «مان » سفید رنگ با ۲۵ نفر مسافر که از تهران به سمت شهر بابک کرمان در حال حرکت بوده با یک دستگاه کامیون کشنده ماک برخورد کرده است.

سرهنگ هاشمی زاده با بیان اینکه  در ین حادثه ۱۶ نفر از مسافرین مجروح و توسط عوامل اورژانس و هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند، تصریح کرد: تعداد ۱۳ نفر بصورت سرپایی مداوا و تعداد ۶ نفر به دلیل شدت صدمات وارده بستری شدند.

وی تاکید کرد: علت وقوع این حادثه بنابر نظر کارشناس تصادفات پلیس راه اردستان، بی احتیاطی و عدم رعایت فاصله طولی مناسب قبل از انجام سبقت توسط راننده اتوبوس اعلام کرد و افزود: هر دو دستگاه خودرو به پارکینگ منتقل شدند.

انتهای پیام / کد خبر30742

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار