سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرماندار اردستان:

توجه به کشاورزی خلاق در اردستان ضروری است

فرماندار اردستان گفت: پرداختن به کشاورزی خلاق هنوز در سلسله کارگروه کشاورزی اردستان جایی ندارد و باید هرچه سریع تر در این راستا برنامه ریزی های اصولی انجام شود.

به گزارش صبح اردستان، حمید رضا تاملی ظهر چهارشنبه در جلسه توسعه کشاورزی در فرمانداری اردستان اظهار داشت: هدف از برگزاری کارگروه توسعه کشاورزی در حقیقت تهیه یک سند یا مجموعه تدوین راهبردی است که بتواند کشاورزی اردستان رابه سمت علمی و اقتصادی هدایت کند.

وی افزود: انتظار داریم با اتمام جلسات کارگروه تا پایان سال در نهایت تکلیف بخش کشاورزی شهرستان اردستان را مشخص کنیم که در مسیر رویکرد کشاورزی علمی و اقتصادی قرار گرفته و شاهد اتفاق های خوبی در سالهای آینده باشیم.

فرماندار اردستان گفت: موضوعات بخش کشاورزی اردستان در حال حاضر به صورت کلی مطرح می شود و باید دنبال یک برنامه زمان بندی با قابلیت هدف گذاری باشیم تا تکلیف ما به عنوان یک دستگاه حمایتی و نظارتی در آن مشخص باشد.

تاملی افزود:  پرداختن به کشاورزی خلاق هنوز در سلسله کارگروه کشاورزی اردستان جایی ندارد و همچنان تحلیل داده هایی که به کشاورزی سنتی می پردازد را پیگیری می کنیم.

اردستان باید در تولید محصولات کشاورزی ارگانیک پیشقدم باشد

فرماندار اردستان گفت: اردستان باید در خصوص تولید محصول ارگانیک هم پیشقدم باشد و جایگاه کشاورزی اردستان باید یک جایگاه منحصر به فردی در سطح استان و کشور باشد، هر چند  بخش کشاورزی به صورت خودجوش و سنتی اداره شده است

تاملی افزود: به نظر می رسد در مدیریت تشکل های بخش کشاورزی شهرستان اردستان نابسامانی هایی وجود دارد و امیدواریم با توجه به سلسله مراتب اینگونه جلسات و راهکارهای اقتصاد مقاومتی به موضع خوبی در این راستا دست پیدا کنیم.

انتهای پیام / کد خبر31819

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار