جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اجرای طرح هجرت دانش‌ آموزی در ۱۷ مدرسه ‌اردستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت : در ۱۷ مدرسه شهرستان اردستان با ۴ هزار نفر روز طرح‌ های هجرت دانش آموزی اجرا شده است.

t hejrat 3 stu 92

به گزارش نگین کویر به نقل از فارس ، سرهنگ سید هدایت الله نورزاده پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه طرح اردوهای هجرت ۳ دانش آموزی در محل امامزاده آقاعلی عباس شهر بادرود با بیان اینکه طرح اردوهای هجرت توسط بسیج سازندگی و با همکاری آموزش و پرورش اردستان و زواره انجام شده است، اظهار کرد: طرح‌های بسیج سازندگی در زمینه‌های زیباسازی مدارس، ساخت سرویس‌های بهداشتی، تعمیر میز و نیمکت و رنگ آمیزی مدارس بوده است.

 

وی با بیان اینکه طرح‌های بسیج سازندگی به منظور استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور در اوقات فراغت برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: طرح هجرت دانش آموزی یکی از بهترین و ارزشمندترین برنامه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، تربیتی و تبلیغی است که برگرفته از منویات و تدابیر راهگشای ولی امر مسلمین و مقام عظمای ولایت است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان از اعزام ۱۴۰ نفر در غالب گروه‌های جهادی به روستاها و مناطق محروم شهرستان خبر داد و افزود : آن چیزی که در اردوهای جهادی دنبال می‌شود تعاون، همکاری و افزایش بعد معنوی است.

انتهای پیام / کد خبر819

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار