جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اعزام ۱۳۲ دانش آموز شهرستان اردستان به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان گفت : ۱۳۲ دانش‌آموز دوم دبیرستان شهرستان اردستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

83982642393717263205

به گزارش نگین کویر به نقل از مهر ، سرهنگ سید هدایت الله نورزاده با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور موجب تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جوانان خواهد شد ، اظهار کرد : اردوهای راهیان نور در حقیقت فرهنگ دفاع از یک کشور را به جوانان ونسل امروز منتقل کرده تا آنها بدانند امروز سربلندی و عزت و افتخار انقلاب اسلامی را مدیون ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم که خون پاکشان را برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند.

 

وی به اهداف مهم این اردو پرداخت و بیان داشت: انتقال روحیه ایثار و شهادت یکی از اهداف بزرگ اردوهای راهیان نور است که صحنه های رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برای دانش آموزان به تصویر کشیده شده تا آنها بیشتر با فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس و شهادت و مقاومت در برابر دشمنان آشنا شوند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان با اشاره به اعزام ۱۳۲ دانش‌آموز شهرستان اردستان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اظهار داشت: این اعزام مربوط به دانش‌آموزان پسر مقطع دوم دبیرستان است که در قالب درس آمادگی دفاعی انجام می‌گیرد و دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی طلائیه، شلمچه، دهلاویه، دراز، سر پل ذهاب، تنگه مرصاد ،اروند کنار، هویزه و مناطق عملیاتی والفجر ۸ بازدید خواهند کرد.

 

وی به برنامه ریزی های انجام شده در این اردو اشاره کرد و گفت: اعزام دانش آموزان با سه دستگاه اتوبوس خواهد بود و جلسات توجیهی برای دانش آموزان و رانندگان برگزار شده که اقدامات ایمنی را در سفر و مناطق عملیاتی رعایت کنند.

انتهای پیام / کد خبر1158

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار