جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

لزوم الگوگیری دانش‌آموزان بسیجی از شهید فهمیده

امام جمعه اردستان گفت : دانش‌آموزان با الگوگیری از شهداء به ویژه شهید فهمیده می‌توانند بستر توسعه کشور را در تمامی زمینه‌ها فراهم کنند.

56478598927900352680

به گزارش نگین کویر به نقل از تسنیم ، حجت‌ الاسلام حسن دهشیری در صبگاه مشترک بسیج دانش آموزی در هنرستان فنی شهید مدنی اردستان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد : بسیج کلمه زیبا، مقدس و ارزشمندی بوده که انسان را به یاد انسان‌های مخلص و جان‌فشانی‌های آنها می‌اندازد و دانش‌آموزان با الگوگیری از شهدا، به ویژه شهید فهمیده می‌توانند بستر توسعه کشور را در تمامی زمینه‌ها فراهم کنند.

 

وی افزود : بسیجی یعنی ایثار، زیبایی و در واقع کسی که اسلام را با تمام وجود پذیرفته و از آن پاسداری می‌کند و ما باید تلاش کنیم فرهنگ ناب بسیجی به سطح جامعه راه یابد.

 

امام جمعه اردستان خاطر نشان کرد : دانش یادگار ارزشمند پیامبران الهی بوده و انسان در کنار آن می‌تواند پله‌های ترقی را طی کند و این باعث برتری انسان نسبت به حیوانات شده و بدانید که دانش تزریقی و خریدنی نیست.

 

دهشیری تاکید کرد : اگر می‌خواهید نامتان جاوید بماند و صاحب اثر باشید به صحبت های مقام معظم رهبری گوش داده که فرمودند اگر از من بپرسند وظیفه من جوان چیست، می‌گویم تحصیل و تهذیب و ورزش پس به این عمل کنید تا جاویدان باقی بمانید.

 

نماینده ولی فقیه در اردستان تصریح کرد : باید زمینه جذب بیشتر دانش‌آموزان را در بسیج فراهم کرده و قبل از اینکه منحرفان و خیانت‌کاران آن‌ها راجذب کنند، ما باید آن‌ها را دریابیم.

 

وی بیان داشت : با توجه به دیجیتالی شدن صدا و سیما و وجود شبکه‌های مختلف و عرصه‌های گوناگون فرهنگی، می‌توان جوانان و نوجوانان را بیشترجذب مسائل فرهنگی کرد تا از نظر اخلاقی و فرهنگی ارتقا یافته و طعمه دشمنان نشوند.

 

امام جمعه اردستان افزود : هفته بسیج دانش‌آموزی یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های دانش‌آموزانی است که با الگو گیری از شهید فهمیده راه شهادت و ایثارگری و جانبازی برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی را فرا گرفتند.

انتهای پیام / کد خبر1351

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار