جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
از ابتدای سال جاری تاکنون؛

۵۰۰میلیون ریال کلاهبرداری اینترنتی در اردستان گزارش شده است

فرمانده انتظامی اردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری اینترنتی در شهرستان اردستان گزارش شده است.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: نیروهای نظامی و انتظامی با فعالیت و فداکاری توانسته اند ۴۰ سال امنیت  پایدار را به مردم غیور ایران هدیه کنند که این همه رشادت و فداکاری را پاس می داریم.

وی افزود: طبق تفاهم های صورت گرفته مقرر شده است تا کلانتری شهر زواره توسط نیروگاه سیکل ترکیبی زواره با اعلام مناقصه و توسط پیمانکاران بومی ساخته شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت:  از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری اینترنتی در شهرستان اردستان گزارش شده است که از مردم می خواهیم در این زمینه هوشیار بوده و به هر پیامی اعتماد نکنند.

۸ باند سرقت در اردستان شناسایی و دستگیر شدند

سرهنگ هاشمی زاده افزود: هشت باند سرقت توسط عوامل انتظامی اردستان شناسایی و دستگیر شدند و با کمک ۲۷ دوربین مدار بسته ای که در منطقه برزاوند اردستان نصب شده بود نیز تعدادی سارق شناسایی شدند.

وی ابراز داشت: میزان تصادفات جرحی درون شهری اردستان ۲۲ درصد و برون شهری ۱۴ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته که در این زمینه تصادفات فوتی درون شهری ۵۰ درصد و برون شهری ۴۳ درصد کاهش را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی در روستاهای اردستان با تخفیف ویژه ابراز داشت: در مدت کوتاهی ۲۶۲ مورد جلسه آموزشی با حضور کارشناسان نیروی انتظامی در مساجد روستاهای اردستان و همچنین شهر برای عموم مردم برگزار کنیم.

کشف کالای قاچاق در اردستان ۵۰ درصد افزایش داشته است

سرهنگ هاشمی زاده گفت: شاهد افزایش۵۰ درصدی کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال و رشد ۲۵۷ درصدی دستگیری قاچاقچیان از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در اردستان بوده ایم.

وی ه افزود: میزان کشف سرقت نسبت به سال قبل ۱۴ درصد و میزان دستگیری سارقان ۹۳ درصد افزایش داشته است،  همچنین کشفیات مواد مخدر ۳۹ درصد  و توقیف خودروی حمل مواد مخدر نیز ۲۵ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان ابراز داشت: با ارائه راهکارهای مناسب دربحث تشویق مردمی و بازخورد خوب از ناجا شاهد افزایش یک هزار و ۵۰ درصدی رضایت مندی مردم از نیروی انتظامی شهرستان بوده‌ایم و  در این زمینه مقام اول را در استان اصفهان داریم.

انتهای پیام / کد خبر31881

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار