چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر علوم به وعده‌های خود عمل نکرده است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه دلیل استیضاح علوم سیاسی نیست، گفت: فرجی دانا قول‌هاو وعده‌های خود را عملی نکرد و او باید به بسیاری از سئوالات و مسائل مطرح شده پاسخ دهد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری تسنیم، احمد بخشایش اردستانی پیرامون دلایل خود برای امضای استیضاح وزیر علوم، اظهار کرد: وقتی وزیر علوم بر سرکار آمد قولی داده بودند که برای جوانان اردستانی شرایط استخدام ایجاد شود.

وی افزود: در دوره عملکرد فرجی دانا تنها دانشکده علمی کاربردی شهر مهاباد اردستان تعطیل شد و من به دلیل مباحث منطقه‌ای مجبور شدم وارد مباحث استیضاح شوم.

نماینده مردم اردستان، زواره و مهاباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دلیل ورود من به استیضاح علاوه بر مباحثی بوده که استیضاح کنندگان دیگر مطرح کردند، تصریح کرد: ورودم به استیضاح به دلیل بحث‌های منطقه‌ای خودمان بود یعنی قول‌هایی که به نمایندگان داده بودند، عملی نشده و تنها دانشکده علمی کاربردی ما در اردستان تعطیل شد بنابر این من بجز استیضاح راه دیگری نداشتم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: البته دلایل دیگری هم مطرح می‌شود که باید ببینیم ایشان چه گونه به آنها پاسخ می‌دهند.

بخشایش اردستانی با اشاره به مباحثی که در مورد دلایل استیضاح نمایندگان مطرح می‌شود تا دلیل آن را غیر علمی و سیاسی جلوه دهند، بیان کرد: تمام اینها هیاهوی رسانه‌ای بوده و نمایندگان مقاوم و هوشمند هستند و می‌دانند که چه می‌کنند و نباید از هیاهو ترسید.

وی افزود: طبیعی است که اگر جواب وزیر منطقی باشد استیضاح ملغی شده و اگر منطقی نبوده و توجیه گرانه باشد، استیضاح رای می‌آورد.

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی با اعتقاد بر اینکه نمایندگان باید بین خود و خدای خود حجت داشته باشند، اظهار کرد: اینکه می‌گویند دلایل سیاسی پشت استیضاح بوده درست نیست و برخی روزنامه‌ها و سایت‌ها خوش هستند و حرف‌هایی بی دلیل برای خود می‌زنند.

وی گفت: من جو حاکم بر روزنامه‌ها و فضای مجازی را مناسب و در شان ملت ایران نمی‌بینم چرا که فضای تنش به وجود آورده و تهدید می‌کنند که شما ۲ سال دیگر کاندیدای مجدد شوید توسط مردم خودتان استیضاح می‌شوید.

بخشایش اردستانی بیان کرد: اگر مردم من متوجه باشند که من به دلیل منطقه خودم فعالیت کرده و وعده‌هایی که به من داده شده نه تنها اجرا نشده و تنها دانشکده ما نیز تعطیل شده و تنها راه ورودی برای اینکه وزیر در منطقه همراهی کند همین بوده، به من مدال افتخار داده و من را استیضاح نمی‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: من این هیاهو را به فضای مجازی محدود می‌دانم و اعلام می‌کنم بدون شک با این قبیل صحبت‌ها نمایندگان محکم تر می‌شوند.

انتهای پیام / کد خبر7126

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار