یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان در جمع آزادگان عملیات خیبر؛

سردار سلیمانی: استکبار ستیزی همچنان ادامه دارد /ابوترابی فرد: ولایتمداری ویژگی برجسته آزادگان اردوگاه موصل ۲ بود

نائب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه این همایش گفت: ویژگی برجسته آزادگان اردوگاه موصل و عملیات خیبر ولایت مداری این عزیزان است. حضور مردم اصفهان چه در پشت جبهه و چه در خط مقدم به وضوح برای دشمنان مشخص بود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از صاحب نیوز؛ فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان استان اصفهان گفت: آزادگان نگین انگشتری مقاومت، ایثار و فداکاری هستند.

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی در گردهمایی بزرگ آزادگان عملیات خیبر و اردوگاه موصل ۲ عراق در اصفهان اظهار کرد: این عزیزان نماد ایثار و مقاومت ملت ایران در دورن سیاه چاله ها و اردوگاه های بعث عراق بودند.
وی با اشاره به فرمایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در واقع یک حقیقت الهی و واقعیت بزرگ بود.

01
به گفته این مقام نظامی استان اصفهان، بعد از این پیروزی شکوهمندانه دنیا با تمام توان خود برای مبارزه با این نظام با تمام قوا به میدان آمد و هنوز هم در میدان مبارزه است.
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان استان اصفهان ادامه داد: امروز آزادگان ما نماد صبر، استقامت و ایثارگری هستند که این خصوصیات همگی از شاخصه های اسقلال و آزادگی ملت مسلمان ایران است.
وی گفت: امروز هم ما در صحنه های مقاومت ایران هدایت های رهبری عزیز را شاهد هستیم گرچه نوع و نحوه آن متفاوت شده ولی ایستادگی در برابر دشمنان و استکبار جهانی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه چنانچه ما دقیق به صحنه پیروزی انقلاب اسلامی نگاه کنیم،گفت: متوجه می شویم که تشکیل حکومت اسلامی مبتنی ر فقه تشیع در دوران که تمدن غرب کره خاکی را جلوگاه امیال خود قرار داده بود، کار سخت، عجیب و شبه معجره بود.

سلیمانی تصریح کرد: در دوران اخیر انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و میدان دری مردم ولیتمدار اصفهان/فو مبتن بر تفکر تشیع یک تنه در مقابل جهان استکبار که بخش اعظمی از اقتصاد دنیا، و نیمی از قدرت نظامی دنیا را در اختیار دارند، ایستادند و پیروز شدند.

وی در ادامه به ۱۰سال مقاومت ملت ایران که هشت سال دفاع قدس و ۲سال در مبارزه با آشوب های غرب کشور، ابراز کرد:جنگ تحمیلی دستاوردهایی همچون صدور آمان های انقلاب اسلامی به جهان را در برداشت.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) خاطرنشان کرد:ما وظیفه داریم با زبان هنر، رسانه های مختلف از طریق زیبا و جذاب، رسانه های نوشتاری و گفتاری، خلق آثار مانا،داستان و فبلم کوتاه؛خاطره نگذاریم حادثه ها ی بزرگ در سینههای انسان های والا محبوس شود.

وی ادامه داد: استان اصفهان در این مسیر پیشتازانه گام برداشت و با پیگیری هایی که انجام دادند، این همایش بزرگ تجلیل از ۱۷۰۰ نفر از آزادگان اردوگاه موصل ۲ رقم بخورد.

سلیمانی اذعان کرد: دوره حال حاضر را نباید فراموش کنیم، ما در مقابل حمله های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی از سوی دشسمن قرار داریم، اهمیت این سه جبهه در شرایط فعلی بسیا ربالا است و شکسا اصلا قابل قبول نیست

  • ولایتمداری ویژگی برجسته آزادگان اردوگاه موصل ۲ بود

نائب رییس مجلس شورای اسلامی  در ادامه این همایش گفت: ویژگی برجسته آزادگان اردوگاه موصل و عملیات خیبر ولایت مداری این عزیزان است.
حجت الاسلام سیدابوالحسن ابوترابی فرد افزود: حضور مردم اصفهان چه در پشت جبهه و چه در خط مقدم به وضوح برای دشمنان مشخص بود.
به گفته وی، امروز وجود و حضور فرماندهان سپاه همچون سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، مایه افتخار مقاومت اسلامی در جهان اسلام است و بواقع عراق و مقاومت اسلامی به حضور فرماندهی راهبردی او افتخار می کنند.
وی اظهار کرد: نیروهای پرتوان ما مستشاران پرتلاش، فداکار و متخصص مقاومت اسلامی هستند، مستشارانی که نه در اتاق فرماندهی بلکه در صف و خط مقدم حضور می یابند و مجوب افزایش اقتدار ما هستند.

abotorabi
این نماینده مجلس نهم با تاکید بر اینکه نباید بر اساس قرآن و دستورات دینی حق را تنها گذاشت و از آن روی گردان شد ادامه داد: متاسفانه در صدر اسلام عده ای با ایستادن مقابل حضرت علی علیه السلام در واقع در برابر ولایت صف آرایی کردند و ایستادند.
حجت الاسلام ابوترابی فرد در ادامه به ویژگی های قومی بر اساس قرآن اشاره کرد که خطاب به مسلمانان صدر اسلام حضور آنان را نوید داده بود که نخستین ویژگی این قوم پیمان بستن با خداوند است.
نائب رییس مجلس خطاب به آزادگان سرافراز گفت: محبت خداوند از سوی این قوم و همچنین محبت خوا به مردم این قوم ویژگی دیگری است و آیا براستی در جبهه های نبرد علیه کفر رزمندگان حضور خداوند را شاهد نبودند و آیا محبت های الهی شامل جبهه ها نمی شد.
وی با بیان اینکه آزادگان با پاپی اسیر و در اوج طهارت آزاد شدند افزود: ویژگی سوم این قوم آن است که در برابر استکبار شکست ناپذیر هستند و همین آزادگام اردوگاه موصل ۲ حسرت یک آه را بر دل دشمن بعثی گذاشتند.

همایش یکهزار و ۷۰۰ نفری آزادگان عملیات خیبر که از روز گذشته در اصفهان آغاز شده است، در مجتمع دانشگاهی حضرت امیرالمومنین سپاه اصفهان در حال برگزاری است.

وی به توصیف زیبای رهبر معظم انقلاب درباره آزادگان « آزادگان الماس های درخشان هستند» اشار ه و عنوان کرد: یک یاز اصول اسارت این بود که ما بر اسیران خود سبقت نمی گیریم، اینکه در تاریخ اسارت فرار معنا ندارد، برای آن نبود که آزادگان قدرت فرار نداشتند، اما در اسارت قرار معنا نداشت چرا که فرار به این معنا است که من از سختی فرار می کنم و فشار را بر همسنگرانم افزایش می دهم.

ابوترابی فر تاکید کرد: باید همه امروزه در خدمت یکدیگر باشیم و دست یکدیگر را بگیریم، آزادگان عملیات خیبر در حین استقامت در برا ظلم و ظالم، با ۷سال سابقه اسارت خود کشیدن یک آه حسرت را بر دل دشمن گذاشتند.

وی تصریح کرد: بارها از زبان فرماندهان رژیم بعثی شنیدیم که می گفتند، اسرایایرانی، در اردوگاه های عراق، یک ظنام جمهوری اسلامی ایران تشکیل دادند

نایب رئیس اول مجلس با بیاناینکه آزادگان با قلب آکنده از محبت خداوند اسیر شدند و با قلبی لبریز از محبت خداوند آزاد شدند، آزادگان در جبههمقدم مقاومت با استکبار قرار داشتند و دارند، دشمن در اردوگاه های عراق در تلاش بود اسیران را به سمت و سوی خستگی و شکست روحی بکشاند.

وی عنوان کرد: خداوند به احترام آزادگان و رزمندگان اسلام در جبهه های حق، عذاب نازل نمی کند، اراده خداوند حفظ عزت و عظمت آزادگان است.

ابوترابی فرد به وضعیت نا مناسب اقتصادی کشور اشاره و عنوان کرد: امیدواریم شاهد کاهش چالش ها و افزایش اقتدار فرهنگی و اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان باشیم، نظام ایران در دنیا جایگاهخوبی داردولی تا نقطه مطلوب فاصله دارد.

انتهای پیام / کد خبر12818

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار