چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندارشهرستان اردستان:

اجرای طرح آبرسانی ۱۷۰ نفر از ساکنان روستاهای اردستان

فرماندار اردستان تاکید کرد: با اجرای این طرح آبرسانی ۱۷۰ نفر از ساکنان دائم این روستاها و ۶۰۰نفر جمعیت غیردائم از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور در گفت و گویی اظهار کرد: مرکز پایش هواشناسی زواره با صرف اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار اردستان گفت: طرح کارخانه کارتن و مقواسازی ارمغان کویر زواره در زمینی به مساحت دو هزار و ۸۰۰مترمربع و با زیربنای ۹۳۰مترمربع نیز به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: کارخانه مقوا سازی با سرمایه گذاری ۲۰میلیارد ریالی بخش خصوصی در زمینه تولید کاغذ رول مغزی و سلولوزی و تولید انواع کارتن و مقوا با اشتغال زایی پنج نفردر شهرک صنعتی زواره بنا شده که به بهره برداری رسیده است.

غیور همچنین یادآوری کرد: با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و مدیرکل آبفا روستایی استان اصفهان طرح مجتمع آب رسانی  به چهار روستای لاسیب،علی آباد، مونیه و توتکان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی تاکید کرد: با اجرای این طرح آبرسانی ۱۷۰ نفر از ساکنان دائم این روستاها و ۶۰۰نفر جمعیت غیردائم از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام / کد خبر24427

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار