پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

طرح توسعه شهری می تواند در موضوع فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تأثیر گذار باشد

فرماندار اردستان گفت: طرح توسعه شهری باید زودتر از اینها در اردستان اجرایی می شد لذا اجرای طرح توسعه شهری می تواند در موضوع فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تأثیر گذار باشد.

به گزارش صبح اردستان، فرماندار اردستان عصر امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهری در فرمانداری اظهار کرد: آنچه که در برنامه توسعه پنجم به آن اشاره شده و در برنامه توسعه ششم هم به آن به عنوان یک توسعه تاکید شده توسعه شهری است.

علیرضا غیور گفت: اردستان در خصوص توسعه شهری و در مدت اجرای برنامه توسعه پنجم و ششم فرصت را از دست داده، لذا از زمان باقیمانده باید بهترین استفاده را ببریم.

وی افزود: با توجه به اینکه آن اهتمام لازم هنوز وجود ندارد،  لذا شهرداریها می توانند دغدغه بافت های فرسوده را در شهرستان رفع کنند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه طرح توسعه شهری باید زودتر از اینها اجرایی می شد، تصریح کرد: اجرای طرح توسعه شهری می تواند در موضوع فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تأثیر گذار باشد.

غیور تاکید کرد: دو طرح  که در استان به تصویب رسیده و هزینه آن هم مشخص شده،  بهسازی و محوطه تاریخی قنات دو طبقه اردستان و مجموعه محور مرکزی گردشگری اردستان است.

وی خاطرنشان کرد: ما می توانیم فرهنگ مردم را در شهر تغییر دهیم و یکی از موضوعاتی که می تواند در برنامه ریزیها کمک کند ستاد باز آفرینی شهری خواهد بود.

فرماندار با تاکید بر این موضوع که ستاد باز آفرینی شهری متعلق به کل شهرستان است، لذا شهرداریهای دو شهر زواره و مهاباد  طرحهای پیشنهادی خود را در اسرع وقت تحویل دهند.

فرماندار همچنین گفت:  می توانیم برای توسعه ستاد بازآفرینی با هماهنگی و مدیریت یکپارچه و استفاده از توان دستگاه های مختلف به منظور تحقق اهداف بازآفرینی تلاش کنیم.

انتهای پیام / کد خبر25816

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار