شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

راهپیمایی اربعین حسینی از جلوه های انتظار ظهور حضرت مهدی(عج) است

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از جلوه های انتظار ظهور حضرت مهدی(عج) همین راهپیمایی مردم در اربعین حسینی است و اگر منتظر نبودند حرکت نمی کردند.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد شامگاه چهارشنبه در جمع عزاداران مسجد اهل البیت اردستان اظهار کرد: اربعین حسینی از روزهایی بوده که با بقیه روزهای سال متمایز شده است.

وی افزود: یکی از جلوه های انتظار ظهور حضرت مهدی(عج) همین راهپیمایی مردم در اربعین حسینی است و اگر منتظر نبودند حرکت نمی کردند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور شیعیان در زیر پرچم امام حسین (ع) تبدیل شده به پیام دفاع از مکتب و حریم اهل‌بیت عصمت و طهارت که به دنیا مخابره می شود.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان اینکه افتخاری بالاتر از شیعه بودن حضرت علی(ع) در جهان وجود ندارد، تصریح کرد: زیارت اربعین امام حسین(ع) عظمتی دارد که از ابتدای شهادت امام وجود داشته و فقط در بعضی مواقع افول کرده، اما همچنان ادامه داشته است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اربعین روز شگفت آوری است که بیش از ۳۰ ملیت در این راهپیمایی از کشورهای مختلف حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: حرکت امام حسین از ابتدای قیام که مبارزه منفی علیه یزید بوده متوقف نشده و کسی که می گوید من منتظر حضرت مهدی هستم خود را در این حرکت حسینی نشان خواهد داد.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد همچنین یادآوری کرد: اربعین امام حسین(ع) حرکت عظیمی بوده که نمونه آن در روی کره زمین وجود نداشته و قابل تحلیل است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور مسلمانان از کشورهای مختلف دنیا در راهپیمایی اربعین در واقع اتحادی است که در میان جوامع شیعی ایجاد می شود.

انتهای پیام / کد خبر26207

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار