چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
استاندار اصفهان در اردستان:

مسئولان نسبت به رفع مشکلات سرمایه گذاران همت کنند/ در اصفهان کار نشدنی نداریم

استاندار اصفهان گفت: مسئولان نسبت به رفع مشکلات موجود برای سرمایه گذاران منطقه همت کنند به طوری که معدن مسی در اردستان وجود دارد که چند سالی است رها شده و در صورت فعالسازی آن برای حدود سه تا چهار هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ محسن مهر علیزاده پیش ازظهر امروز در جلسه شورای اداری در سالن دانشگاه پیام نور اردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: در این ایام از زحمات دولت ها تقدیر می شود تا یادشان باشد خدمتگذار مردم هستند و بدانند چه عهد و پیمانی با مردم داشته اند و در واقع این ایام زمان محاسبه خود دولت است.

وی با بیان اینکه باید منطقه و انسان ها را در همه زمینه ها توسعه بدهیم، افزود: اردستان شهر و زادگاه شهید مدرس است، فردی که با جمله معروف خود «سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ماست» راه را به همه نشان داد.

استاندار اصفهان گفت: وجود ۵۰شهید در یک روستای اردستان نشان می دهد که چقدر مردم این منطقه ارزشمند هستند و ریشه در تاریخ کهن کشور دارند.

مهر علیزاده با بیان اینکه مشکلات زیادی در استان اصفهان وجود دارد اما در اصفهان کار نشدنی نداریم و همه کارها شدنی است، تصریح کرد: هر چند کار انجام نشده خیلی وجود دارد، اما انسان های پر کار، فعال، اهل رقابت و رشد همراه امکانات هم وجود دارد و اصفهان یکی از استان های پر پول و سرمایه کشور است.

* اشتغالزایی برای ۳۰۰۰ نفر با فعالسازی معدن مس اردستان

وی تاکید کرد: معادن ویژه و خاصی برای استخراج و بهره برداری در اردستان وجود دارد منتها آنچه که نداریم همت و وظیفه شناسی است که باید قدری تلاش ها را بیشتر کنیم.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: مسئولان ذیربط استان و شهرستان نسبت به رفع مشکلات موجود برای سرمایه گذاران منطقه همت کنند.

مهرعلیزاده تصریح کرد: معدن مسی در اردستان وجود دارد که چند سالی است رها شده و در صورت فعالسازی برای حدود سه تا چهار هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی اعلام کرد: لازم است جلسه ای برای این هفت یا هشت طرحی که قرار است در اردستان اجرایی شود در دفتر استانداری با حضور صاحبان سرمایه برگزار شود.

انتهای پیام / کد خبر31004

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار