چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعلام برنامه های هفته امور تربیتی در اردستان

معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش منطقه اردستان گفت: به مناسبت هفته امور تربیتی برنامه های خاصی برای مدارس، مربیان و مشاورین در نظر گرفته شده است.

omoortarbiati921204

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” ، حسن شیرعلی زاده در حاشیه کارگروه هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی در گفتگو با خبرنگار نگین کویر در خصوص برنامه های این هفته اظهار کرد: به دلیل مشکلات مالی تعدای از برنامه ها قابل اجرا نیست.

وی با اشاره به برگزاری گردهمایی مربیان اداره آموزش و پرورش منطقه اردستان در ۱۲ اسفندماه، افزود: در این مراسم از مربیان برتر در طول سال، مدیران برتر ۳ مقطع، مربیان فعال در مسابقات قرآن و معارف و یک نفر از معاونین پرورشی سال گذشته نیز تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد.

معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش منطقه اردستان تصریح کرد: فراخوان مقاله نویسی از یکی از کتب شهید رجایی و باهنر ویژه مربیان را از دیگر برنامه های هفته امور تربیتی در شهرستان اردستان است.

شیرعلی زاده بیان داشت: در صورت تامین منابع مالی یک اردوی تفریحی در شاهین شهر خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: متاسفانه بدلیل عدم پشتیبانی مالی قادر به انجام برخی از برنامه های فرهنگی نیستیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه اردستان خاطر نشان کرد: همایش روسای شوراهای دانش آموزی برای اولین بار در استان و همایش مجریان برتر دانش آموزی را از دیگر برنامه های این معاونت در آینده نزدیک اعلام کرد.

حسن شیرعلی زاده به نامگذاری روز های هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی از دوم تا هشتم اسفندماه اشاره کرد و افزود: جمعه روز امور تربیتی و  قرآن، عترت، ولایت، شنبه سوم اسفند روز امور تربیتی و  میثاق با شهیدان رجائی و باهنر و آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی، یکشنبه روز امور تربیتی و خانواده، رسانه و سبک زندگی اسلامی – ایرانی، دوشنبه روز امور تربیتی و بصیرت افزائی و جنگ نرم، سه شنبه روز امور تربیتی و بهداشت روان، مشاورتربیتی، تحصیلی و شغلی دانش آموزان، چهار شنبه روز امور تربیتی و فرهنگ و هنر اسلامی – ایرانی و پاسداری از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و پنج شنبه روز امور تربیتی و پیشکسوتان و نخبگان حوزه تربیت و فرهنگ اسلامی نام گذاری شده است.

انتهای پیام / کد خبر4342

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار