جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای آسفالت معابر اردستان

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس گفت : ۲۰ میلیارد ریال به منظور آسفالت شهر‌های اردستان، مهاباد و زواره اختصاص یافته است.

23091_172

به گزارش نگین کویر به نقل از فارس ، احمد بخشایشی ‌اردستانی امروز با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته برای آسفالت معابر شهرستان اردستان ، اظهار کرد : ۳۰ میلیارد ریال به منظور آسفالت معابر و خیابان‌های شهر‌های اردستان، زواره و مهاباد در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود : اعتبارات تملک دارایی شهرستان نسبت به سال گذشته از ۸۰ میلیارد ریال به ۱۱۰ میلیارد ریال افزایش داشته است، اضافه کرد: در سفر وزیر نیروی سابق به این شهرستان مبلغ ۲۰میلیارد ریال به منظور روشنایی معابر و جا‌به‌جایی تیر‌های برق قرار گرفته در مسیر در نظر گرفته شده است.

 

نماینده مردم اردستان در مجلس تصریح کرد : در حال حاضر پنج میلیارد ریال این اعتبار اختصاص یافته و پیگیری‌های لازم در راستای اختصاص باقیمانده این اعتبار صورت می‌گیرد.

 

بخشایش با تأکید بر اینکه در صورت تحقق کامل این اعتبار شاهد تحول در شبکه برق شهرستان هستیم، ادامه داد: ۲۰میلیارد ریال از ۳۰میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده به منظور آسفالت شهر‌های اردستان، مهاباد و زواره اختصاص یافته است.

 

وی همچنین با اشاره به اختصاص مبلغ دو میلیارد ریال به منظور روشنایی ورودی مهاباد تاکید کرد: پیگیری‌های لازم به منظور تبدیل شهر مهاباد به بخش صورت گرفته و در آینده‌ای نزدیک شاهد خبر‌های خوشی در این زمینه هستیم.

 

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی ، همچنین از مصوب شدن ۱۲دهیاری برای روستا‌های شهرستان خبر داد و افزود : امیدواریم با آغاز کار شورا‌های اسلامی روستاها و شهر‌ها شاهد خدمت‌رسانی بیشتر به مردم باشیم.

انتهای پیام / کد خبر822

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار