شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار کوتاه از آبفای شهرستان اردستان

در ادامه ۶ خبر کوتاه از اداره آب و فاضلاب شهرستان اردستان در هفته جاری را مشاهده کنید.

abfa.ardestan921103 (1)

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از روابط عمومی آبفای استان اصفهان، با اعلام ستاد بحران فرمانداری شهرستان اردستان مبنی بر وقوع آبگرفتگی در تعدادی از منازل شهروندان، آبفای منطقه اردستان با اعزام اکیپ امداد و حوادث به محل حادثه در حداقل زمان ممکن، آب گرفتگی منازل مشترکین حادثه دیده برطرف گردید.
این حادثه در اثر نشت آب قنات اردستان به منازل مسکونی تعدادی از شهروندان اردستانی بوقوع پیوست.

 

abfa.ardestan921103 (2)

عملیات لوله گذاری شبکه فاضلاب ضلع غربی بلوار دانش آموز شهر اردستان آغاز گردید.
این عملیات با ۳۴ متر لوله گذاری با قطر ۲۵۰ میلی متر از جنس پلی اتیلن و ۱۴۰ متر لوله گذاری با قطر ۱۱۰ میلی متر و از جنس پلی اتیلن و با هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیون ریال اجراء می شود.

 

abfa.ardestan921103 (3)

در پی وقوع حادثه و شکستگی لوله در خط اصلی انتقال آب زواره، اکیپ امداد و حوادث آبفای اردستان به محل حادثه اعزام و در مدت زمان کمتر از ۳ ساعت و با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیون ریال شکستگی لوله برطرف گردید.
علت این حادثه نفوذ ریشه درختان به قسمتی از شبکه انتقال آب زواره بود که مرتفع گردید.

 

abfa.ardestan921103 (4)

در راستای حفاظت فیزیکی از خط انتقال آب اصفهان به اردستان و با همکاری دادگستری اردستان از ساخت ساز غیرقانونی و بدون مجوز تعدادی از افراد متخلف بر روی خط لوله انتقال آب جلوگیری به عمل آمد.

 

abfa.ardestan921103 (5)

درسه مرحله محوطه مخزن آب ۲۷۰۰ متر مکعبی شهر اردستان ایمن سازی گردید.
در مرحله اول این عملیات شیرآلات تعمیر و فنداسیون اجرا گردید و در مرحله دوم اتاقک پیش ساخته جهت شیر تخلیه وشیرهای قطع و وصل به محل منتقل و در مرحله سوم تمام ترانشه های خطرساز و کل محوطه هم سطح سازی گردید.
این عملیات با هدف ایمن سازی مخزن آب ۲۷۰۰ متر مکعبی اردستان و با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیون ریال انجام گردید.

 

abfa.ardestan921103 (6)

با وقوع حادثه شکستگی در خط انتقال آب ۴۰۰ میلیمتری اصفهان به اردستان، اکیپ امداد و حوادث آبفای منطقه اردستان با حضور در محل حادثه و با استفاده از بیل مکانیکی و حفاری محل حادثه دیده، شکستگی لوله با استفاده از لوله ۴۰۰ میلیمتری از جنس فایبرگلاس برطرف و هدر رفت و نشتی شبکه انتقال آب اصفهان به اردستان به طور کامل رفع گردید.

انتهای پیام / کد خبر3575

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار