چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس بنیاد شهید اردستان:

وجود ۱۸۰۰ ایثارگر در اردستان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اردستان گفت: یک هزار و ۸۰۰ ایثارگر و پنج خانواده دو شهیدی و یک جانباز بالای ۷۰ درصد در اردستان وجود دارد.

به گزارش صبح اردستان، ماشالله حمامیان عصر امروز در نشست خبری در بنیاد شهید اردستان اظهار کرد: تنها مشکل  حال حاضر ایثارگران نبود مرکز بیمه ایران در اردستان است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اردستان گفت: یک هزار و ۸۰۰ ایثارگر و ۱۶ خانواده دو شهیدی و هشت جانباز بالای ۷۰ درصد در اردستان وجود دارد.

وی افزود: شهرستان اردستان دارای ۶۵ گلزار شهداء بوده که در حال حاضر هشت گلزار آن ساماندهی نشده و به زودی کار مرمت و ساماندهی آنها آغاز می شود.

حمامیان با بیان اینکه در کمیته برنامه ریزی ردیفی برای بودجه شهرستان مشخص کرده اند، افزود: سه میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای اردستان اختصاص داده اند.

رئیس بنیاد شهید اردستان همچنین گفت: به منظور بررسی مشکلات  ایثارگران و همچنین مشکلاتی که در زمینه ساماندهی گلزارهای باقی مانده شهدا وجود دارد، مدیر کل بنیاد شهید  و امور ایثارگران استان اصفهان در روز گذشته از شهرستان اردستان بازدید کردند.

وی تاکید کرد: ایثارگران موجود شامل فرزند شهید، والدین شهداء، همسران شهداء، جانبازان پنج درصد تا ۷۰ درصد  و خانواده های  تکفل آنها  را شامل می شود.

شهرستان اردستان ۳۳۰شهید، ۵۰۰جانباز و ۴۰ نفر آزاده دارد.

انتهای پیام / کد خبر24071

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار